Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 Aldri i livet! 1 Stygg og overdreven styling 2 Liksom liksom feit bil uten motor 3 Stor vinge 4 Jalla feeling innvendig 5 Prisen 6 Sist men ikkje minst automat gir
dreaz Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 detter er min fetter sin gamle bil.nå skal den nye eieren selge den.pen bil ,og det råeste effektanlegget jeghar hørt på en 318 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= bytte i 91 toyota mr2 mk2 gti? eu ok å påkostet 50,000
ThomasM Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Pen bil! :) AUtomatgiret fucka alt..! automat er noe jall! Men tipper du sliter litt med og få 100, Får jo nesten ikke en dritt for ekstra utstyr osv på bilen..
Gulenpower Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 driten er jo solgt no såg eg det stod på autodb. lure på kva han fekk for den.
ChrZZ Skrevet Oktober 26, 2005 Skrevet Oktober 26, 2005 er mangen luringa i verden Ja... det er jo nesten en bransje man skulle ha kastet seg på... Altså.. style opp biler, og selge dem for mer enn det man kjøpte den for (+inkludert nyprisen på stylingene som er satt på). Er som du sier alltid minst én idiot som kjøper en slik stylet bil til DEN prisen. Hvorfor er ikke jeg i stylingbransjen...?
Ettertenning Skrevet Oktober 26, 2005 Skrevet Oktober 26, 2005 eg er sikker på at eg skulle klart og solgt den motoren som eg nettop kjøpte for 2000 for 12000 men eg gjør det ikkje fordi eg ikkje har samvittighet til det.
ChrZZ Skrevet Oktober 26, 2005 Skrevet Oktober 26, 2005 eg er sikker på at eg skulle klart og solgt den motoren som eg nettop kjøpte for 2000 for 12000 men eg gjør det ikkje fordi eg ikkje har samvittighet til det. Sant sant... Kanskje derfor jeg ikke er i den bransjen? (retorisk spm)
Geir Anders Skrevet Oktober 26, 2005 Skrevet Oktober 26, 2005 Fysjamei, ikke bare var den heslig (stylinga), men i tillegg er det en 318 med automatgir. Lurer på hvorfor BMW produserte den kombinasjonen der. Men gjennomført var det vel. Dr_S, er det stv i sikte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå