bjalle Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Fant en link angående test av kn filter,der var det beskrevet en metode til å fikse litt på sitt orginale filter for å få mer effekt.Jeg prøvde dette kostet meg vel en 100 kr.Jeg kjenner ikke bilen igjen etter å ha gjort dette,helt annen respons på gassen og rå lyd.Anbefaler den litt fingernemme til å prøve.Her er siden http://www.logun.org/fog.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 hmm virker intr. dette her. Du har ikke noen bilder etter at du gjorde dette her med din bil som vi kan få se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Har du noen "underveis" bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Vel kan jo ha en god effekt det der. Har mange gannger lurt på og sette tilbake orginal filtre mitt, men k&n går jo god for at motoren ikke blir mer slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 Skal ordne bilder så fort jeg får skaffet et kamera,jeg brukte ett rør med bøy,tror det er til røret som går ned fra takrenna på hus,fant det i en byggevarebutikk.Det bøylige røret la jeg fram til ett hull jeg hadde ved siden av tåkelyset.Sikkert flere måter å gjøre dette på men prinsippet er jo bare at filterboksen får mer luft inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 hmm virker intr. dette her. Du har ikke noen bilder etter at du gjorde dette her med din bil som vi kan få se? ...ta jobben og lag ein trinn for trinn beskrivelse med bilder.... Så får du det kanskje inn på "gjør det selv" hwe på forum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 Ok skal skaffe ett kamera i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Artig. Fungerer dette like bra på andre modeller en z3? Er det like god plass osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Han hadde jo gjort en god del ting for å få tiden fra 8.1 til 7.45 da. Spjeldhuset utgjør sikkert mye, uten at jeg leste hva han hadde gjort der, bare at han hadde byttet det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Han sier at begge testene er utført med alle de andre modsa også.. så større spjeldhus var også da han kjørte med "orginal" luftfilter-boks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå