BMW_Racing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 DU merker STOR forskjel på short shit. Blir liksom litt thigtere i giringa. Monterte det på en 84m 323i og det funka fint. Men når jeg skule montere på min egen Bmw så gikk det ikke. Hele gir mekaniken http://195.204.237.12/openImage.php3?im ... er/342.gif Del nr. J tok i hardy kopplinga. Så det var noe DRITT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Nåken så har shortshift på sin E30, og kan fortella meg om de blir nåke bedre? blir vandringo mellom giro bedre, og mindre slark sideslengs? Vil de hjelpa på ein gammale e30 kasse? Det hjelper ingenting på slarken med en ny stålpinne. jeg tror nok bare det blir værre.. Det som derimot hjelper MYE er å bytte alt mellom rørepinnen og girkassen som innholder gummi og plast. Avstanden mellom girene vil bli kortere med en shortshiftspak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 skal du ha det frakkeste av shortshift kjøper du fra www.uucmotorwerks.com Evo 3 og dssr! Litt kostbart,men du får et helt utolig resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det hjelper ingenting på slarken med en ny stålpinne. jeg tror nok bare det blir værre.. Det som derimot hjelper MYE er å bytte alt mellom rørepinnen og girkassen som innholder gummi og plast. Det der kan jeg bekrefte. Ikke bytt til shortshift uten å bytte alt av plast og gummi under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 hos uuc får man med alt nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 monterer mann shortshift selv? hvor mye koster noe sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Montere selv fra Z3M og den er sinnsykt kort! koster 480kr tror eg hos bmw, dette på e36 alstå..måtte bøye stanga mellom kasse og stang men det gikk veldi fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Det hjelper ingenting på slarken med en ny stålpinne. jeg tror nok bare det blir værre.. Det som derimot hjelper MYE er å bytte alt mellom rørepinnen og girkassen som innholder gummi og plast. Det der kan jeg bekrefte. Ikke bytt til shortshift uten å bytte alt av plast og gummi under der. Hva skal det byttes i? Nye av samme type eller en anne type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 ok d er ikke så ille dyrt da... er d morsommere å kjøre bilen me shortshit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg tror originale foringer er helt greit, det er ikke mye slark der originalt. Jeg tror bilen er litt morsommere å kjøre med shortshift, men ikke morsommere enn 1000kr. altså tror jeg 500kr for en mcoupe pinne er helt ok pris i forhold til glede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Kimmit har tilbud på shortshift.... (www.kimmit-sport.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 . www.kimmit-sport.com har short shift til E36/E30 Billigste jeg vet om! Har dem på lager er dem meget raske på levering og god service! Dette er et nytt firma som jeg anbefaler på det sterkeste. Utrolig hyggelige og seriøse å prate med. Har hjelpet meg og bygge Turbomotor i min tidligere BMW! Har også mye annet, og er svært svært billig! Venter vist inn mye snacks i nærmeste fremtid og skal også begjynne med styling neste år Blir spennende. . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Skal skifte clutch i vinter tenkte jeg. Da må jeg jo ned med kassa, så hvorfor ikke bare skifte til short-shift stag i samme slengen. Noen som har erfaring med short shift på 318is 93mod? Dere sier det er lurt å skifte foringer av gummi å plast å slikt i samme slengen. Hvor får jeg tak i dette billig? Gs? Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Skal skifte clutch i vinter tenkte jeg. Da må jeg jo ned med kassa, så hvorfor ikke bare skifte til short-shift stag i samme slengen.Noen som har erfaring med short shift på 318is 93mod? Dere sier det er lurt å skifte foringer av gummi å plast å slikt i samme slengen. Hvor får jeg tak i dette billig? Gs? Magnus . Hei Anbefaler deg og handle Short shift hos www.Kimmit-Sport.com Skal du ha foringer så hadde jeg sjekket hva det koster hos orginal forhandler først, for det er ikke alltid det er det dyreste! Men kansje GS? Har selv montert en short shift fra Kimmit Sport og den vart helt rå! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-power Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ring GS bildeler på 71266777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå