mAZE Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Er litt usikker her nå, men hva har jeg? Har jeg Shortshift på min, vet ikke om man ser det på bildet jeg (la bare med link, så jeg ikke tuller til tråden) http://www.bimmers.no/albums/album371/DSC00061.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Siden det er spaken under det kommer ann på blir ikke det noe bra bilde nei Pent interiør forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Siden det er spaken under det kommer ann på blir ikke det noe bra bilde nei Pent interiør forresten. Ok, hehe... Trodde man så det på girstange også jeg. Men, bommet litt der. Trenger ikke bevege stanga så mye, så kan vel hende jeg har shortshift montert.. Og takk. Det er enda litt finere nå, har hatt i mørk røde gulvmatter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå