BMW_Racing Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Sett filmen 3 ganger allerede. Dritt bra film, men best på engels. "The fuusa is coming" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 filmen er så rååååå og den er verdt å se i engelsk versjon, kongen var kaos da, I LIKE TO MOVE IT MOVE IT.hahahhaha rå ass, pingvinene var dritkule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Har ikke sett den enda, men har sett Shrek 1 og 2.. Og Istid.. de var ihvertfall konge.. Shrek 2 er jo absolutt artigst når katten har en hårball i halsen.. Fy pokker å jeg lo da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 shrek 1 å 2 var konge... skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett de tideligere når jeg har hatt de i hylla i 1år :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Bi-figurene i form av pingviner, lemen (eller hva det er) som er hele filmen synes eg... Hehe. Håper de gir ut/legger ut "i like to move it" som enten sang eller musikkvideo. De var best. Gir filmen en 4'er. Bare fordi eg synes istid var bedre sånn helhetlig. Har ikkje sett nemo, shrek og alt det der, men er sykemeldt nå, så får kanskje tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Har ikkje sett nemo, shrek og alt det der, men er sykemeldt nå, så får kanskje tid... Da får du sjå Nemo,shrek og alle dei andre filmane som du har gått glipp av Robert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Synes Madagascar var en helt ok film. Hehe, pingvinene er helt konge ja. Redder filmen!! Synes også David Schwimmer som den nervøse Melman virkelig er en latterkule! En grei film, men tar ikke, som tidligere sagt, Istid, Shrek, Finding Nemo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Den er rå !!! Så den ilag med Johjoa. Trudde en stund han skulle besvime av luftmangel. Sinnsykt artig film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 I like to move it move it! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå