Runar-CSi Skrevet September 23, 2005 Skrevet September 23, 2005 VURDERER og selge prosjektet mitt om budet er godt nok, bilen er så godt som ferdig bygd kun non små ting som gjenstår før den er klart for EU kontorll og skilt. Den er påkostet MEGET mye !!! Motoren er nybygd i sommer hos Autotrim i Tr.Heim. 19"alu. Lys beige sport skinn interiør. Ny lakk. Bildene sier mer enn hva jeg kan greie og skrive her nå..... P.S: Bilen VURDERES solgt.... skambud trenger jeg ikke!!
Kenneth BMW Skrevet September 23, 2005 Skrevet September 23, 2005 Hva skal du kjøpe vist du selger den?
GSS Skrevet September 23, 2005 Skrevet September 23, 2005 HVorfor i alle dager? Ale disse postene ødelegger sikker tråden din, men man blir jo nysgjerrig da.
Runar-CSi Skrevet September 24, 2005 Forfatter Skrevet September 24, 2005 Jeg la den ut i lett frustrasjon tidligere idag..... men bilen er mulig til salgs om noen kommer med et seriøst bud som jeg vil akseptere.... For å si det sånn så vil prislappen på denne være "litt" høyere enn en vanlig 635.....
Ole@Automote Skrevet September 24, 2005 Skrevet September 24, 2005 Sånn bil har jeg lyst på!! Bytte mot Datsun kansje?? den er det skilt på Bremset til 420hk og 640 Nm
Runar-CSi Skrevet September 27, 2005 Forfatter Skrevet September 27, 2005 Sånn bil har jeg lyst på!! Bytte mot Datsun kansje?? den er det skilt påBremset til 420hk og 640 Nm Sikkert en morsom bil men jeg kan ikke se for meg en hverdag uten Bmw....
Ole@Automote Skrevet September 27, 2005 Skrevet September 27, 2005 hmm, jeg også liker BMW, men er fornøyd med min første japse også hehe
Runar-CSi Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2005 Har ikke solgt den nei, trur det skal utrolig mye til for at den skal selges også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå