Gå til innhold

effektannlegg=hvor mye effekt?

lomiss
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ok d jg trodde.. hva faen kaller dem d effektanleg for da..lyd annlegg passer bedre lol

Høres tøft ut da vettu :wink: men har du grenrør og hele veien ut kan du kansje få en 7-12 gamp ekstra (tror jeg) Du merker ikke forskjell, bare bråker litt på lavt turtal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ok d jg trodde.. hva faen kaller dem d effektanleg for da..lyd annlegg passer bedre lol

Høres tøft ut da vettu :wink: men har du grenrør og hele veien ut kan du kansje få en 7-12 gamp ekstra (tror jeg) Du merker ikke forskjell, bare bråker litt på lavt turtal.

Iallefall ilag med en kvass kam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall ilag med en kvass kam....

Som sagt Kansje :wink: Trodde kvass kam gjorde merkbar forskjell jeg da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir nok litt hissigere med kvass kam ja... men sammen med komplett effektanlegg med grenrør så har du nok dine 15hk ekstra kansje.... :wink:

Med andre ord, pengene kan invisteres i smartere ting.

''Smartere'' ting??? Hehe. Finnes vel ikke noe bedre å bruke pengene sine på enn sin egen bmw vel?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du dyrt nok anlegg som Remus,Supersprint,Eisenmann får du rett lyd fra din Bmw uten at den bråker for mye.Billiganlegg som Simons osv bråker jo så det er en plage å kjøre,de vil også bråke mer jo eldre de blir på grunn av at potta blir utbrent.Kjøpte Eisenmann til min egen den gir en mørkere lyd en orginalen men ikke høyere,bruker nesten ikke stereoen lenger fordi jeg må kjøre med vinduet nere og høre på den deilige lyden fra 6eren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...