SteffenK Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Her er noen bilder av nye bilen min Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Bilen er fet, men fronten er ikke helt min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Grattis med ny bil a Steffen! Synes den var kul jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Hehe, thænks ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Gratulerer med ny bil. Så fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 likte posøren i bakgrunnen på første bildet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 grattis, fet bil! blir fin og brøyte med når det blir vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Grattis med ny bil. feit den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Nydelig bil! Hadde den vært min ville jeg byttet til sort netting i frontfanger og sort cat killer!! Ellers var den utrolig lekker. grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 åssen motor er det??? å jeg ville satt på noen bøsere hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Det er den orginale motoren som står i, altså 320 motoren. Har effektanlegg,chip & KNfilter, men det utgjør vell ikke så veldig mye.. Takk for bra feedback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Der har vi en ekte fjortis fittemagnet Fin bil, men grillen (nyrene) er helt feildesignet. Ikke sett på bøserer hjul. De der er helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Den var fin den. Likte ikke eksosen bak der og skiltet foran ville jeg flyttet opp på fangeren der det skal være. Men det er meg da. Ellers var den grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå