SteffenM2 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Syns bilen var drit fin jeg! Siden det står pionner på siden er det "bra" men anlegg i den eller? fin bil.. men dropp den fronten.. hehe.. meget fin bin ellers shhh... fronten var kul.. Huh? bin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Vanligvis liker jeg ikke E36 med mye styling noe særlig, men denne var faktisk DRIT fet! (Kunne droppet krom dørhåndtak synes jeg, men ellers DRIT kul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Hei! rå bil! Hvor kjøpte du hekk spoileren?? Kjøpte den på GS bildeler, det er Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 Den var feet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 fin bil dette, men hadde jeg bygd den ville jeg valgt den orginale M3 fangeren med DTM-leppe... Nyrene på denne fangeren er skråstilte, og det ser litt teit ut for en som er vant til de orginale, rette! ellers en svært pen bil... all god grunn til å være stolt av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Fin bil.. men kjipe enderør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Hva er greia med å bumpe gamle tråder? Denne bilen er vel kondemert nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå