Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mulig det var B3en ja. Har du endret noe på gasspjeldhust ditt? Skulle tro et er noe å hente på å øke innv.diameter..?

Har 6x50mm innsugspjeld fra M3 S50 b32 på min motor...

Hvordan har du fått tilpasset dette? Er det ikke en annen boltmønster på innsuget?

Skrevet

Passer ikke i det HELE tatt nei. Diverse mods må til kan du si... :wink: Ikke bare boltmønster som er et problem.... Plass er også et stikkord...

Skrevet

Vi snakker om 12,5% økning i volum og da kan du regne med samme prosentvise økning i effekten også (veldig teoretisk). Blir ikke 244 hester da uten andre modifikasjoner. Heller rundt 220.

Pedi:

Har du klart å montere S50 spjeld på en M50 motor eller er det noe du planlegger?

Hvordan løste/løser du problemet med oljefilterholderen?

Og... hvor mye har du borret den opp og hva slags stempler bruker du? M3?

Skrevet

Pedi:

Har du klart å montere S50 spjeld på en M50 motor eller er det noe du planlegger?

Hvordan løste/løser du problemet med oljefilterholderen?

Og... hvor mye har du borret den opp og hva slags stempler bruker du? M3?

S50 spjelda er "tilpasset" nå, har levert topp og spjeld til maskinering for å få frest emne til min lille ombygging.

Problemet med oljefilterholderen er ikke 100% kontrollert nå. Den går akkurat nå. eller akkurat ikke desverre. Dette finner jeg desverre fort utav så fort delene er tilbake. Men har en nødplan der også... :wink: Så på kommer de... Bilder vil komme på min prosjekt-tråd senere.

Motoren er borret til 86mm, og foreløpig er det smidde M3-stempler som skal i. Men har forferdelig lyst til å kjøpe smidde CP-stempler. Men det har jeg ikke bestemt meg for enda. Det eneste jeg vet, er at de stemplene som skal i blokka, er de som skal være der for "evig"

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...