Patrick B Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 En BMW er ikke en skikkelig BMW uten 6er!!! Jeg ville uten tvil ha gått for en 320!!! Ja jeg ELSKER R6 men BMW er ikke ekte uten R6, er det største tullpratet jeg har hørt! Dere har vel ikke hørt om M3 E30 med R4 som karakteriseres som den ultimate m-bilen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 er du gla i sex så kjør rekke 6-er hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 bmw er bmw uansett om du kjører 316 eller m3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har selv en 320i. Og angrer ikke et sekund på at jeg valgte seksaren fremfor fireren. Prøvekøyrde en del 318is-er, og tykte de var helt greie biler. Men så prøvde jeg en 320i, og da var valget enkelt. Viss du har prøvd en 320, så kjøper du ikke en 318is etterpå. Det blir en svær nedtur. mange er så opptatt av at det skiller bare 10 hester. men du må vere klar over at en 6-er går mye bedre enn en 4-er. Så er det mye bedre lyd. Viss du er opptatt av bensinforbruket, så skiller det nok ikke mye. Jeg kjører mye småkøyring, og jeg kjører glatt under literen! Tror også du får igjen mer for en 320 den dagen du skal selge den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Vanligste problemer på M50\52 er vannpumpen, termostat og lambda. Ellers så har E36 generelt en annen liten liste... Foringer Bærekuler Bensinpumpe etc. Min 320 er snart tilsagls. Send en PM da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11151&highlight= min er til salgs! e36 320i 24v 94`modell. jeg har hvert kjempefornøyd med bilen.helt konge.motoren har K&N filter og chip,og er ganske sprek! men den er pent kjørt.IKKE SPUNNET OG HERJET MED DEN!! bilen er hobbyen min,og jeg pusser,gnikker og steller med den når jeg har anledning. (og kjøper MASSE snop til den,f.eks M girkule,pedalsett,crome-ventilsyrere,m ventilhetter osv.. gå for rekke 6`er! du vil ikke angre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Pass på rust ved jekkfestene....det er det masse av på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå