Gå til innhold

Brembo skiver, FØR\ETTER bilder.


Rope
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg brukte de org. følerne på mine klosser...null problem

Jeg også,har forøvrig redstuff men det er jo "samme" klossen :wink:

Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak?

Jeg synes de er minst like bra som originalklossene når de er helt kalde, og når de blir varme er de ikke sammelignbare i det hele tatt.Med andre ord jeg er veldig fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak?

Jeg synes de er minst like bra som originalklossene når de er helt kalde, og når de blir varme er de ikke sammelignbare i det hele tatt.Med andre ord jeg er veldig fornøyd :D

På hvilke skiver? Har du bak også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak?

Jeg synes de er minst like bra som originalklossene når de er helt kalde, og når de blir varme er de ikke sammelignbare i det hele tatt.Med andre ord jeg er veldig fornøyd :D

På hvilke skiver? Har du bak også?

EBC Turbogroove skiver(ventilerte,forborrede og slissa)

Har bare foran,men kommer trolig også bak til sommeren :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står noe om hvilket merke det er i annonsen også, men ja som DR_s sa, de kommer i brembo innpakning og det står det på de liksom, de er fra USA

Varför det inte står vad det är för märke i annonsen är för att det är olika märken till olika bilar och modeller. Till BMW är det för det mesta Brembo och i vissa fall Zimmermann. och till Amerikanska bilar är det för det mesta BPI (Tillverkade i Canada)

Till er som skulle vilja ha dessa skivor så kan frakten ev. ordnas med en kompis som kör lastbil till Oslo. Bor ni på annat håll men bor nära Svenska gränsen så fungerar bussgods ypperligt bra. Jag har skickat några skivor på detta sätt och då kommer skivorna till den stad eller ställe i Sverige som ligger närmast Norge där ni bor.

INFO: www.bussgods.se

Eller så kan vi ju mötas på ngt bra ställe sålänge jag inte behöver åka för långt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei sann. Er det flere enn meg som har hatt problemer med greenstuff klosser?. Hadde det fremme og bak på min e39. Etter 4000 km var alle bremsebanda sluppet fra selve klossen. Oppdaget dette ved en tilfeldighet da selve bremsebelegget på de fremre klossene var "sklidd" ut av posisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...