Rope Skrevet September 30, 2005 Forfatter Skrevet September 30, 2005 samma faen jeg klarer å se når klossene er slitt
bimmerdude Skrevet September 30, 2005 Skrevet September 30, 2005 Hvor står det i annonsen at det er Brembo skiver? Jeg synes ikke de ligner på Brembo skiver heller.
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Skrevet September 30, 2005 Jeg brukte de org. følerne på mine klosser...null problem Jeg også,har forøvrig redstuff men det er jo "samme" klossen Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak?
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Skrevet September 30, 2005 Hvor står det i annonsen at det er Brembo skiver? Jeg synes ikke de ligner på Brembo skiver heller. Mine skiver kom i org Brembo innpakning. Dessuten er det gravert Brembo logo på skivene. Mer vet jeg ikke.
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Skrevet September 30, 2005 Kan ikke være noe annet enn Brembo da.. Sett samme skivene i amerikanske annonser og virker som de er kjent der borte
JE Motorsport Skrevet September 30, 2005 Skrevet September 30, 2005 Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak? Jeg synes de er minst like bra som originalklossene når de er helt kalde, og når de blir varme er de ikke sammelignbare i det hele tatt.Med andre ord jeg er veldig fornøyd
Dr_S Skrevet September 30, 2005 Skrevet September 30, 2005 Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak? Jeg synes de er minst like bra som originalklossene når de er helt kalde, og når de blir varme er de ikke sammelignbare i det hele tatt.Med andre ord jeg er veldig fornøyd På hvilke skiver? Har du bak også?
Nautiluz Skrevet September 30, 2005 Skrevet September 30, 2005 Nå som vi er inne på tøffe skiver må jo dem her også nevnes. Er vel synd at dem sikkert koster mennesker men. http://www.g-power.de/gpower.php?z1=4&og=40 Hadde vært tøft med bremser som gjore så jeg måtte hatt 19" felger på Mèn...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Psycho bremser! Bremsene på H1(?) ser helt ekstremt ut.
JE Motorsport Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg vurderte redstuff, men fant ut at greenstuff var mer egnet til gatebruk. Hvordan synes du red er da? Redstuff trenger vel å varmes mer før de tar tak? Jeg synes de er minst like bra som originalklossene når de er helt kalde, og når de blir varme er de ikke sammelignbare i det hele tatt.Med andre ord jeg er veldig fornøyd På hvilke skiver? Har du bak også? EBC Turbogroove skiver(ventilerte,forborrede og slissa) Har bare foran,men kommer trolig også bak til sommeren
Rope Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2005 Det står noe om hvilket merke det er i annonsen også, men ja som DR_s sa, de kommer i brembo innpakning og det står det på de liksom, de er fra USA
ampe Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 Det står noe om hvilket merke det er i annonsen også, men ja som DR_s sa, de kommer i brembo innpakning og det står det på de liksom, de er fra USA Varför det inte står vad det är för märke i annonsen är för att det är olika märken till olika bilar och modeller. Till BMW är det för det mesta Brembo och i vissa fall Zimmermann. och till Amerikanska bilar är det för det mesta BPI (Tillverkade i Canada) Till er som skulle vilja ha dessa skivor så kan frakten ev. ordnas med en kompis som kör lastbil till Oslo. Bor ni på annat håll men bor nära Svenska gränsen så fungerar bussgods ypperligt bra. Jag har skickat några skivor på detta sätt och då kommer skivorna till den stad eller ställe i Sverige som ligger närmast Norge där ni bor. INFO: www.bussgods.se Eller så kan vi ju mötas på ngt bra ställe sålänge jag inte behöver åka för långt. =)
ampe Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Morn. Nu har jag varit i USA och köpte denna gången med skivor till lite fler modeller bl.a. till BMW 540 och M5 e34. för att se alla bilar och modeller jag har skivor till kolla på länken nedan eller skicka mig ett mail till ampe2@spray.se http://www.blocket.se/view/6703883.htm? ... c=1&city=0
Rope Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Skrevet Desember 7, 2005 hvordan var turen din Ampe hadde du det fint?
bmw pat Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Hei sann. Er det flere enn meg som har hatt problemer med greenstuff klosser?. Hadde det fremme og bak på min e39. Etter 4000 km var alle bremsebanda sluppet fra selve klossen. Oppdaget dette ved en tilfeldighet da selve bremsebelegget på de fremre klossene var "sklidd" ut av posisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå