R Andersen Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 så jeg først en Lamborghini Gallardo den var ikke tilfeldigvis svart med svarte felger m/blank kant? har akkurat kommet fra stockholm, og vil anbefale en tur dit. kjempefin by! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jupp! Det var nok den samme bilen. Synes forresten ikke den generelle bilparken i Sverige er så mye flottere enn den norske. Det er bare det at man ser MYE mer biler i det øvre sjiktet. Så flere E60 M5'er, en drøss E46 M3'er, flere Ferrarier, en Bentley (i tillegg til Bentley-butikken) ++ Fin by også forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det var faktisk nesten mer spennende grombiler å se i Sverige (Malmø) enn i både Danmark og Tyskland! Selvfølgelig mye gromme Porscher i Tyskland/Hamburg, men bortsett fra det så jeg ikke en eneste M-bil/S-bil/Ferrari/Lambo/etc. Veldig mye cabrioer. Overraskende nok syntes jeg andelen BMW var liten der nede. Det var desidert mest VW og andre småbiler. Smart krydde det av, egentlig forståelig nok når man ser parkeringsforholdene der nede. I Køben var det lite gromt vi traff på, mens i Malmø traff vi E46 M3 og E34 M5 i første lyskrysset vi kom til! Der stod det også en strøken temmelig ny Bentley langs veikanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå