Bart Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 det du kan gjøre er å høre klikke på "my computer" velg "manage" så velger du "device manager" og ser på den listen om det er noe som har ett gult ? tegn. står det noe om at det er en usb device som eller modem som lyser gult, trenger du bare å sette i CD'n du fikk med k750i og høyreklikke på det som evnt er gult, og velge update driver. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 jah, blåtann går for tregt.. avinstaller prog. ikke installer på nytt.. se om data finner mobil før du evt legger inn prog.. skal gå ann å bla i mapper på mobil uten prog. paste og kopiere osv.. og legg inn usb2.0 om du har det.. går enda raskere da.. går det ikke ann å finne den og prog ikke virker .. bør du teste det på en annen maskin evt dra til elektrosjappe å be dem teste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 bruker du firewire installer du det.. og bruker du usb kan du legge inn nye 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Takk for svar, skal avinnstalere programvaren nå, se om det hjelper ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 det du kan gjøre er å høre klikke på "my computer" velg "manage" så velger du "device manager" og ser på den listen om det er noe som har ett gult ? tegn. står det noe om at det er en usb device som eller modem som lyser gult, trenger du bare å sette i CD'n du fikk med k750i og høyreklikke på det som evnt er gult, og velge update driver. lykke til Har nå gjort dette, hva gjør en da ? *ganske blond på data* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Koble til mobilen og se om det funker da vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Har jo selvfølgelig gjort det hehe. Er ikke så lost. Det skjer rett og slett ingen ting når jeg kobler til mobilen, eneste er den lyden som kommer når en kobler til en usb-enhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Innstaller alt slik du hadde det i første omgang. Telefonen skal dukke opp som en disk også. Bare gå inn i utforsker og finn den der. Bildene ligger i DCIM-katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 funker fint kabelen min hvertfall på k750i`n bildene overfører seg automatisk når jeg trapper kabeln i pc`n og mobiln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 funker fint kabelen min hvertfall på k750i`n bildene overfører seg automatisk når jeg trapper kabeln i pc`n og mobiln Overfører seg automatisk?Det gjør den ikke på min(W800i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 da er det nok dataen min som er ute å kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 funker fint kabelen min hvertfall på k750i`n bildene overfører seg automatisk når jeg trapper kabeln i pc`n og mobiln Overfører seg automatisk?Det gjør den ikke på min(W800i) ikke min k750i heller.. hehe jaja sålenge du finner filene dine, så er vel alt godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Jada jeg har ingen problemer,men Sperre sier han er litt "blond" på data så det kan jo være att en med mere erfaring hadde fått til dette greit. Det skal jo være veldig enkelt dette her,er forøvrig meget fornøyd med min W800i kongetelefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Kast hele kabelen og kjøp kortleser.. Det har jeg, og bruker kort fra K750'n, Videokamera og DigitalKamera funker som bare det. Og den er ikke så dyr heller.. Den jeg har er det mulig å lese 8 forskjellig type kort. Evt blåtann tastatur og mus da.. Men det er den dyre varianten. Den funker også veldig greit synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå