BMW_JP Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Kjøpte helt nye sorte klar blink lys fra GS. Bilde: De DUGGER! Jeg monterte de. Så vaska jeg bilen, så så jeg at den ene dugga. Bak er det hull, med sånna gummirør, for lufting? Helt idiotiskt, hvis det er der vannet kommer inn. Men jeg tetta de hulla på begge sider. nå regner det, og nå dugger begge to.... Jeg ringte og klaga.. Trudde jeg skulle få nye tilsendt, men neida, der fikk jeg beskjed om at de skulle/kunne dugge osv ............. hva faen? Da måtte jeg i så fall sende de tilbake, forklare grunnen skriftlig, så måtte de se på de osv osv... Har dere kjøpt slike blinklys fra GS? Dugger deres? Det skal da for faen ikke dugge......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Er nok noe du må leve med dette. Min erfaring er at det her er et problem med de fleste 3de parts lykter (og i bmw sitt tilfelle, også de orginale). Mine dugger også, men det hjelper bra å ikke spyle vann rett på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Noe så idiotiskt... hvor lekker det vann inn a? er det foran, i skjøtene? de dugger jo nå, når det regner oxo da..blæh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 tetta pakningen bak med litt silikon jeg.. mine dugger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 har akkurat samme blinklysa samt at jeg har klare tåkelys(kjøpt på gs) og in-pro angeleyes og alle lampene dugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Smurte pakningene på sprederene, blinklysene og hovedlyktene med cilikon som Morten318 gjorde å det dugget ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Skru ut pæra og blås med hårføner til det er tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 ...mine orginale dugger og ...spesielt no om hausten. dette er ikkje så unormalt, lufta har ofte høg % fuktigheit og dette kombinert med vasking spyling og regning...ja då vert det fort dugg. Luftinga på lykta ville eg ikkje tetta igjen....denne er for å drenere event. fuktighei, for heilt tett vert det aldrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Skru ut pæra og blås med hårføner til det er tørt. Evt bare trykkluft.. Kan lett bruke slangene på bensinstasjonene.. Får bort alt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 kan være lurt å bruke opp igjen de orginale pakningene, og gjerne hele pæreholderen om det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Når det gjelder dugging generelt så tror jeg et av de bedre triksene er som Hagenisse sier, å ikke spyle så mye direkte på lyktene. Jeg har lite problem med dugging på min E36 men er jeg litt for ivrig med vannslangen kan det komme litt dugg i hovedlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg har akkurat samme blinklysene som deg BMW_JP. jeg også strøk litt silikon på yttersiden av pakningen mot de nye lyktene og da ble det greit ikke tett luftehullet,det må være åpent. Tror jeg tok av og på mine minst 10 ganger før jeg fikk de tett og de slutta å dugge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå