Jarle Skoftedalen Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Kan nå få kjøpt en 86mod 735i automat, er dette noe å ha? og hvor mye er de sånn ca verdt? Bilen er kjørt av et eldre ektepar så den er full av bulker, men de har null peil på hvor mye den er verd og jeg har ikke peil selv! Men siden de sa jeg skulle få den billig siden den var så bulkete tenkte jeg å slå til, jeg må bare komme med et bud på den uten å drite meg ut Den har masse utstyr pg er sølvmetallic! Jeg vurderer å bytte de skada delene og selge bilen, hvis det er interesse for det eller eventuelt selge deler! Hvor mye er en 3,5liter motor verdt? Motor og drivverk er helt perfekt, ingen ulyder og bilen har vært kjørt pent og rolig i alle år! De bulkene den har fått har kommet i ca 5km/t som er turfart for disse folka Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 har ikke noe serlig peiling eller erfaringer men denne bilen.. men du kan jo sammenligne me denne foreksempel... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=6&tot=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Det er vel ikke positivt at den er daukjørt, for det er den vel, av gamlinger! De ligger bare å cokser i sylindern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Vil tenke meg et fint holdt eksemplar av en E23 735iA ligger på rundt 25k vel... En fetter av meg har en slik, bare med manuell. Går sånn passe bra for å være en 1600kg's bil EDIT: sånn bytte ut deler og selge igjen er vel ikke så mye å hente på tror jeg, får liksom ikke så mye for bilen uansett. Men er en utrolig digg stor tur bil. Ligger veldig bra på veien og blir sinsykt rå med 17 tommers Rondell felger med minimum 255 bak! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Eg solgte en min 728i 86mod som var meget strøken. Rustfri og bulkfri. Opplevde at det var liten respons på den(kun 1 som ringte) men eg fekk 30000 for den. Syntest det var en grei pris, sjølv om eg angra i ettertid. Det er jo ikkje alt for mange igjen av desse bilane. Ville ikkje gitt noe særlig for en bulkete e-23. Men hvis du ikkje bryr deg om bulkene, får du deg en staselig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Skal du ha enda en vinterbil Jarle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 har ikke noe serlig peiling eller erfaringer men denne bilen.. men du kan jo sammenligne me denne foreksempel...http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=6&tot=9 Er vel ikke spesiellt lurt å sammenligne en E23 med en E32? Det er jo to totalt forsjellige biller da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Skal du ha enda en vinterbil Jarle? Ja, taunusen er til salgs for 9k hvis noen er interessert Må ha skikkelig sladdebil vettø Kalle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 har ikke noe serlig peiling eller erfaringer men denne bilen.. men du kan jo sammenligne me denne foreksempel...http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=6&tot=9 Er vel ikke spesiellt lurt å sammenligne en E23 med en E32? Det er jo to totalt forsjellige biller da..... ups hehe.. tok feil link.. beklager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 735 er jo en ganske sprek motor Men synd med automatkassa. Personlig hadde jeg ikke betalt mye over 15 lapper. Spørs jo såklart men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hvor mange hester er det i den da? 218? Har styra så lite med sånne svææære bimmere Liker personlig mindre og lettere biler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 send bilder av anusen a !! det er jo en knakende vinterbil !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 kjøpe Taunus`n? hehe... god som faen den ja! Men har blitt stoppa noen ganger i Skien med den bilen og har finni ut at det beste er nok å kjøpe en annen Lett å kjenne igjen, særlig på lyden 2"strake rør med en demper høres ganske tøft ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 bare og sende over no bilder det. hadde en sist vinter som avled en alt for tidlig død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 jeg har kjørt en BMW E32 735 som har vært ganske sliten. Men jeg vil fremdeles si at det er en forferdelig god bil. hadde jeg vært på utkikk etter en E32 ville jeg vurdert din BMW. overbevis noen til å prøve bilen, så ser de hvor god den er å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå