Gå til innhold

Verdi på 735?


Jarle Skoftedalen
 Share

Anbefalte innlegg

Kan nå få kjøpt en 86mod 735i automat, er dette noe å ha? og hvor mye er de sånn ca verdt?

Bilen er kjørt av et eldre ektepar så den er full av bulker, men de har null peil på hvor mye den er verd og jeg har ikke peil selv! Men siden de sa jeg skulle få den billig siden den var så bulkete tenkte jeg å slå til, jeg må bare komme med et bud på den uten å drite meg ut :wink:

Den har masse utstyr pg er sølvmetallic!

Jeg vurderer å bytte de skada delene og selge bilen, hvis det er interesse for det eller eventuelt selge deler!

Hvor mye er en 3,5liter motor verdt? Motor og drivverk er helt perfekt, ingen ulyder og bilen har vært kjørt pent og rolig i alle år!

De bulkene den har fått har kommet i ca 5km/t som er turfart for disse folka :lol:

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tenke meg et fint holdt eksemplar av en E23 735iA ligger på rundt 25k vel... En fetter av meg har en slik, bare med manuell. Går sånn passe bra for å være en 1600kg's bil :D

EDIT: sånn bytte ut deler og selge igjen er vel ikke så mye å hente på tror jeg, får liksom ikke så mye for bilen uansett. Men er en utrolig digg stor tur bil. Ligger veldig bra på veien og blir sinsykt rå med 17 tommers Rondell felger med minimum 255 bak! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg solgte en min 728i 86mod som var meget strøken. Rustfri og bulkfri. Opplevde at det var liten respons på den(kun 1 som ringte) men eg fekk 30000 for den. Syntest det var en grei pris, sjølv om eg angra i ettertid. Det er jo ikkje alt for mange igjen av desse bilane.

Ville ikkje gitt noe særlig for en bulkete e-23. Men hvis du ikkje bryr deg om bulkene, får du deg en staselig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjørt en BMW E32 735 som har vært ganske sliten. Men jeg vil fremdeles si at det er en forferdelig god bil. hadde jeg vært på utkikk etter en E32 ville jeg vurdert din BMW.

overbevis noen til å prøve bilen, så ser de hvor god den er å kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...