Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den har dessverre ikke lov å trekke så mye som jeg trenger. Den skulle bare hatt lov til å trekke 1500kg henger, så hadde det vært mulig for meg å ha en slik (trekkbil for rallybil på henger).

Tror nok ærlig talt ikke en 520i med automat hadde vært optimalt til formålet. Med 1500kg bakpå og litt bagasje i bilen snakker man fort godt over 3000kg. Mye for den stakkar automaten. I know, for jeg har knertet to slike kasser... :o

mulig den hadde brukt litt bensin og! :wink:

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det er nå montert xenon lys på den,skal montere ringer rundt instrumentene i helga!

neste uke kommer det også blinkers med klarglass fremme! :)

Ikke for å være spydig eller noe :) ; Men prøver meg likevel: Hvorfor koste på bilen mer før du selger den? Hadde det ikke vært bedre å slå av prisen for xenon istedet ;)

Skrevet

hadde jo bestilt div deler og slikt for lenge siden :wink:

får jo aldri solgt denne bilen uansett så da må jeg jo bare fortsette og "stelle" med den :cry:

får la den ligge ute ei stund til ,får jeg ikke solgt så må jeg bare finne en større motor så jeg kan bruke den som banebil eller noe slikt :)

Skrevet

kan ta e30 eller e28 som delbetaling(ikke importert etter 96) :wink:

ellers så kan bilen selges uten stor stereo og 18tomsfelg for 55k(15t bbs med nye sommerdekk følger da med) :)

kom med bud eller bytteforslag kan ta bil intil30k i innbytte+45k i kontanter! :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...