Bart Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Grattis!! \:D/ Utrolig fin bil ja!! Likte felgene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 fin bil.... Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Takker for svar! Bilen kom til norge fra tyskland i 1997. Original motor foreløpig og full-bur ja. Blir et vinter prosjekt dette, bilen skal strippes helt ned for fargebytte, coilovers skal på og vinge med carbonfiber flap er bestilt. Så blir det nok en runde i motorrommet også, nye kammer og et chip, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Dætt Kar vass verri nais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Takker for svar! Bilen kom til norge fra tyskland i 1997. Original motor foreløpig og full-bur ja. Blir et vinter prosjekt dette, bilen skal strippes helt ned for fargebytte, coilovers skal på og vinge med carbonfiber flap er bestilt. Så blir det nok en runde i motorrommet også, nye kammer og et chip, tenker jeg. Hvorfor ikke ha den slik den er.. Er jo en meget fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Takker for svar! Bilen kom til norge fra tyskland i 1997. Original motor foreløpig og full-bur ja. Blir et vinter prosjekt dette, bilen skal strippes helt ned for fargebytte, coilovers skal på og vinge med carbonfiber flap er bestilt. Så blir det nok en runde i motorrommet også, nye kammer og et chip, tenker jeg. Hvorfor ikke ha den slik den er.. Er jo en meget fin bil. Joda, men jeg vil ha den litt mer personlig, skal ikke gli inn sammen med alle de andre røde M3ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Joda, men jeg vil ha den litt mer personlig, skal ikke gli inn sammen med alle de andre røde M3ene Derfor skal du lakke den i fargen som heter? Liker bilen og planene (bare litt misunnelig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 grattis med ny bil! er det noe galt med en rød M3 da? hvilket merke er det på buret ditt? går det foran eller gjennom dashbordet? edit: så på ene bildet at buret går foran. E36 M3 speil er litt fy, syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Først, Gratulere med en feit bil... Grattulerer!! Utrolig pen bil, misunner deg der ja:PbmwE9: " Fin bil, men tyskerstukk på felger/dekk liker jeg ikke. " hva mente du med det? Tyskerstuk er når bilen har brede felger med smale dekk( 10" felg med 215 dekk f.eks ), sånn at dekksidene skråer innover og kanten av felgen er VELDIG utsatt for kanter og stener etc... Eksempel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skyt meg gjerne i foten, men eg synes tyskerstuk er sjef. Er liksom noe som er "vårt" og forbeholdt europeiske biler.. Hehe... Eg har tyskerstuk på 324'en. 215 på 9" felg. Synes det er konge eg. Forresten, rå bil. Liker fargen. Min og burde vært rød. Lysere farger fremhever de deilige formene mye mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Tyskerstuk eier Har selv 235 på 10" Men somsagt, smaken er som baken edit: Kjempefin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Gratulera med ny bil ja. Den var flott. Fargen din er ganske lik min. Kva heiter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hehe, ingen feil med rød M3 nei, fargen nå heter forresten brilliant rød. Tyskerstuk på M3 er fett! Bilen er som bygd for det, på min er det 245 på 10" bak, akkurat passe det. Nar det gjelder speilene, så er nye bestilt, `91 DTM carbon med luftehuller. Buret er sveiset av en profesjonell. edit: Er det noen som kan anbefale et bra coilover sett? Noen som har prøvd GS bildeler sitt? Det med just.høyde og stivhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 hvor har du bestillt speil? er int i dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå