Gå til innhold

Min nye E30 M3.

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvit kan eg til dels være enig i. Det er kanskje å banne i kirken, men Audi, av alle, har en flott hvitfarge i sitt sortiment. Med svak perlemoreffekt. Vet i hvertfall at de brukte den på 100/A6/S4 karroseriet ca 92 - 95..

Bare ett forslag.

den fargen er stygg! ser jo møkkete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvit kan eg til dels være enig i. Det er kanskje å banne i kirken, men Audi, av alle, har en flott hvitfarge i sitt sortiment. Med svak perlemoreffekt. Vet i hvertfall at de brukte den på 100/A6/S4 karroseriet ca 92 - 95..

Bare ett forslag.

OK..... Hvis du sier det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett forslag.

OK..... Hvis du sier det så!

Jeg er litt uenig. Perlemorhvit er en pen farge. Men om den er pen på en bmw er en annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin M3! 2 dørs E30 er såååå rååå.

Gul passer bra, den var fin den. Men hvit.. Jeg skjønner ikke de som har hvit bil, det er jo så stygt. Og passer ihvertfall ikke en BMW.

Ufattelig at du kan kalle deg E46 M3 CSL og være så historieløs.

Hvit E30 M3 er überlekkert, og får meg til å tenke på dtm og warsteiner hver gang jeg ser en. Et stort pluss er jo også at det faktisk er få hvite E30 M3. Noe jeg fant ut da jeg lette i 18 Måneder etter en, men endte opp med en diamantsvart...

Hvit passer ikke bmw, men det gjør veivesengult? Jaja........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin M3! 2 dørs E30 er såååå rååå.

Gul passer bra, den var fin den. Men hvit.. Jeg skjønner ikke de som har hvit bil, det er jo så stygt. Og passer ihvertfall ikke en BMW.

Hvit E30 M3 er überlekkert, og får meg til å tenke på dtm og warsteiner hver gang jeg ser en. Et stort pluss er jo også at det faktisk er få hvite E30 M3. Noe jeg fant ut da jeg lette i 18 Måneder etter en, men endte opp med en diamantsvart...

Kunne ikke vært mer enig! Hvit er absolutt den peneste fargen på M3 E30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitfarge på M3 er helt klart pent. Og en Warsteiner replica er ikke å forakte, men siden det finnes minst to (en her på Jessheim) i Norge, blir det uaktuelt. Lekte litt med tanken om å lage en Jagermeister kopi men tror jeg vil ha en clean look uten reklame jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitfarge på M3 er helt klart pent. Og en Warsteiner replica er ikke å forakte, men siden det finnes minst to (en her på Jessheim) i Norge, blir det uaktuelt. Lekte litt med tanken om å lage en Jagermeister kopi men tror jeg vil ha en clean look uten reklame jeg :wink:

Men hvis du derimot ombestemmer deg, så er jo ikke Diebels Alt dekor så dumt da! :wink:

diebels.03.jpg

diebels.10.jpg

diebels.06.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...