Gå til innhold

Min nye E30 M3.

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette ser bra ut!

har bestillt speil og `92 flippen jeg også. kommer nok i posten neste uke. :D

kjøpte du vingen i carbon også?

Jepp, vingen er også i carbon men er lakkert ett strøk svart. Gleder meg til våren når bilen er ferdig så jeg får helhetsintrykket på delene!

Tror det blir rått :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til våren når bilen er ferdig så jeg får helhetsintrykket på delene!

Tror det blir rått :wink:

Da er vi to :D Dritfete deler, for meg er de obligatoriske :) Får jeg spørre hvor mye delene kom på i frakt? Si gjerne enhetspris og, lurer på speila i hvert fall! Skal du ha hele vinga untatt flappen i rød? Kunne jo blitt fett med bare flappen og plata som går over i karbon da?

Bare å oppdatere så ofte du kan her :D Elsker den bilen din, blir dritspent hver gang det er aktivitet her :wink:

"Keep up the good taste" :)

EDIT; Vet at delene selges her og at det mest sannsynlig er her du har kjøpt de men tenkte på om det kom no store toll eller moms tillegg? Hakke snøring på sånt...

http://www.e30shop.de/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg spørre hvor mye delene kom på i frakt? Si gjerne enhetspris og, lurer på speila i hvert fall!

jeg kjøpte speila og den store flippen, og det kom på 4700,- inkl frakt til norge. marcus som jeg hadde med å gjøre på www.s14motorsport.de er veldig hyggelig å ha med å gjøre. sender gjerne delene som gave.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga 995 Euro for delene inkl.frakt. R Andersen, du kjøpte kanskje ikke selve vingen du, siden du fikk det så mye billigere?

Ja, vingen og speilene skal lakkeres i bilens farge (ikke rød) mens flapen skal skinne carbon 8)

Men er fortsatt på utkikk etter coilovers....lurer på om det blir H&R sitt sett. TUV godkjent til 11.990.-... noen som vet av bedre tilbud så spytt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga 995 Euro for delene inkl.frakt. R Andersen, du kjøpte kanskje ikke selve vingen du, siden du fikk det så mye billigere?

Men er fortsatt på utkikk etter coilovers....lurer på om det blir H&R sitt sett. TUV godkjent til 11.990.-... noen som vet av bedre tilbud så spytt ut!

jeg kjøpte ikke vingen, da jeg har den fra før i glassfiber. har den lillt flappen, men fikk litt lyst på den store.

hvor lang tid gikk det fra du sendte penger til du fikk varene? marcus sa det skulle ta ca 10 arbeidsdager.

jeg har også kjøpt H&R justerbart, men det er ikke tüv-godkjent. nurbürgringutgaven. hvor har du fått pris på understellet? tror det skal være mulig å prute litt på den prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte ikke vingen, da jeg har den fra før i glassfiber. har den lillt flappen, men fikk litt lyst på den store.

hvor lang tid gikk det fra du sendte penger til du fikk varene? marcus sa det skulle ta ca 10 arbeidsdager.

jeg har også kjøpt H&R justerbart, men det er ikke tüv-godkjent. nurbürgringutgaven. hvor har du fått pris på understellet? tror det skal være mulig å prute litt på den prisen..

Var Powerzone jeg fikk den prisen. Ja, gikk vel omtrent ti dager faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte speila og den store flippen, og det kom på 4700,- inkl frakt til norge. marcus som jeg hadde med å gjøre på www.s14motorsport.de er veldig hyggelig å ha med å gjøre. sender gjerne delene som gave.. :wink:

Okey, Marcus ja, tipper det er han som har denne? Ser han på flere kjente E30 M3 sider rundt om :) Skikkelig entusiast det der, peiling :)

m3_03.jpg

Ja, vingen og speilene skal lakkeres i bilens farge (ikke rød) mens flapen skal skinne carbon 8)

Mye koster bilstein sine coilovere da? Ser at Helge Vik og Stig Johansen kjører Bilstein dempere og "spesialbestilte" H&R fjærer, en bra kombinasjon tror jeg. Noen som vet hva dette ca. koster til sammen? Det er også samme oppsett på den blåe M3'n som Helge har bygd samt den andre gråe med Schmidt felgene.

Bestemt deg for farge??? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, Marcus ja, tipper det er han som har denne? Ser han på flere kjente E30 M3 sider rundt om :) Skikkelig entusiast det der, peiling :)

m3_03.jpg

Mye koster bilstein sine coilovere da? Ser at Helge Vik og Stig Johansen kjører Bilstein dempere og "spesialbestilte" H&R fjærer, en bra kombinasjon tror jeg. Noen som vet hva dette ca. koster til sammen? Det er også samme oppsett på den blåe M3'n som Helge har bygd samt den andre gråe med Schmidt felgene.

Bestemt deg for farge??? *spent*

det er nok Markus Glaum ja.

min bil blir jo helt lik den.. kanskje jeg må lakkere om jeg også? :D

understellet som Vik og Stig bruker, mener jeg ikke er justerbart, men bygget for å passe til motorombyggingen, slik at det blir godkjent.

det er sikkert mer enn bra nok det også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS bildeler selger dette settet til 13100,- Noen som er kjent med FK? Kvalitet og TUV o.l?

3845.jpg

Skulle visst være bra ifølge de (selvfølgelig) men er det noen her som har de?

Farge på bilen blir gul, en litt mørk nyanse tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er kjent med FK? Kvalitet og TUV o.l?

Kom på en ting, Helge har nå FK königsport coilovers, er litt forskjellig gammel info. i den bilsport reportasjen, bildene er også gamle blant annet. FK königsport coiloverne til Helge var så bra at han ene av de to "Andreasene" på PPF (pure-pf.com) valgte det på sin E30 M3, han har et veldig sykt og seriøst prosjekt på gang, mål på over 900 hk på blyfri 98.

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...