RogE36R Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Hei. Vurderer sterkt på å kjøpe meg e36.325 Og lurer på om dere som har erfaring/peiling kunne gi meg noen råd ang. vanlige feil å mangler eg bør se etter osv. Og så lurer eg på om noen vet sånn ca kor mye som går i bensin penger i for eksempel uken hvis eg kjører ca.2 mil til jobb hver dag og sikkert et par mil på ettermiddagen sånn i gjennomsnitt. Veldig knotete spørsmål men jaja
RogE36R Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2005 Og forresten alle svar mottas med stor takk
Jonte Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Spørs hvordan du kjører det.. Min bruker mye suppe den.. Om jeg gir gass
RogE36R Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2005 Spørs hvordan du kjører det.. Min bruker mye suppe den.. Om jeg gir gass Jaja seff. men kor mye går det sånn ca da? Eller klarer du ikke holde tellingen?
Fredrik Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Spørs hvordan du kjører det.. Min bruker mye suppe den.. Om jeg gir gass Jaja seff. men kor mye går det sånn ca da? Eller klarer du ikke holde tellingen? I følge BMW skal den klare 0,91 liter/mil ved blandet kjøring...du er heldig hvis du kommer under 1 liter/mil...
eriklepe Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 min bruker 0.5-0.8 på milen, både bykjøring og langkjøring.
DaggEn Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Min 325i e36 bruker i snitt fra 11,5 til 13,5 l/100 km på relativt korte turer med variert kjøring..
vid@r Skrevet Oktober 1, 2005 Skrevet Oktober 1, 2005 Fra Kristiansand til Oslo fikk jeg min ned i 0,71, ikke noe kjørekomputertall, men reellt forbruk. Tror en 325 ligger i det området også. Blandet kjøring går den nok rundt literen.
Bjørn 320 Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 min bruker 0.5-0.8 på milen, både bykjøring og langkjøring. 325?
Rope Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 husk at E36 med vanos motor bruker mindre bensin a, jeg har 91 mod UTEN vanos og den bruker aldri mindre enn 1 liter på mila, Det er mange tråder ute på kjøps råd på E36 325, du finner de på Teknisk trur jeg, men jeg kan si noen: Alle veit man skal sjekke om bilen bremser likt osv så dette trenger jeg ikke si noe om. *rust rundt kantene på koffert lokket *rust under dører, kantene på døra *rust rundt takluke *rust bak forjulene neders liksom på kanalen. *noen har litt problemer med varme apperatet sitt så skjekk vifte+varme *at motoren har en pen og jevn lyd på tomgang, man skal ikke høre mye skrall fra motoren. *se om det ryker mye av den når den er kald, noen av disse bila har tendens til å bruke litt olje hvis de har gått langt. *kjøre komputern forteller deg jo også litt da når du starter opp *når du treffer dumper i veien skal det ikke komme klukke lyder, ting skal høres vanlig ut, hvis ikke kan det være bære kuler som må byttes, er ikke dyrt, men irriterende. *se også til at bilen er like høy på begge sider bak, fjørene kan ha knokket. * skjekk også alle vindusheisene, knappene kan ha dårlig kontakt, vanskelig å lukke dem igjen, der kan du jo prute litt penger også. Ellers ønsker jeg deg lykke til, har hatt min i 4 måneder nå, selv om det er blitt litt påkostninger er det vert det. kjører du som voksne mennesker har du en bil som varer kjempe lenge uten no omfattende reprasjoner. Bensin bruker den uansett
Custom Edition Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 min brukte 0,7 på lankjøring og 1,1 ca på "vanlig" kjøring med litt gasspådrag her og der min var i tillegg trimmet endel..et stukke over 200hk..så syns ikke bensinforbruket var så mye og grine på nesen etter..er tross alt 2,5 liter liksom
eriklepe Skrevet Oktober 2, 2005 Skrevet Oktober 2, 2005 min bruker 0.5-0.8 på milen, både bykjøring og langkjøring. 325? ja, og så er dieselen billigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå