Gå til innhold

Møte med fjell veggen

Bjarne_M
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde sjøfør på bilen i går, braste rett inni fjell veggen

knuste heile venstra sia på bilen.

Har bare delkasko , noen som vett om det dekker noe på den?

Bilen er antagligt kondemde, gikk forsåvidt greit med di som satt oppi

jeg knuste hodet gjennom ruta, fikk noen kutt, og ein kamerat fikk glass biter i handen og måtte til legevakten..

vett ikke hvordan bilen ser ut skal på falken i dag og ta bilder, legger di ut seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså, hvis dette gjalt meg. Hvis jeg hadde leid inn en kompis til å sjåffe meg, å han hadde kræsja. Hadde jeg ikke hatt samvittighet til at han skulle betale alt. For det er tross alt JEG som leier han inn som sjåfør, da må man ta litt skyld selv mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va trist dette Bjarne!

Altså, hvis dette gjalt meg. Hvis jeg hadde leid inn en kompis til å sjåffe meg, å han hadde kræsja. Hadde jeg ikke hatt samvittighet til at han skulle betale alt. For det er tross alt JEG som leier han inn som sjåfør, da må man ta litt skyld selv mener jeg.

Er ikke helt enig..Det er tross alt sjåføren som er sjåfør--> at det er han som har ansvaret..Her er det også høy fart inne i bildet..

Kjører du gris med en bil som ikke er din egen, bør du ta konsekvensene av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt ann på kjøringen. Var dette en ulykke der sjåføren hadde skylda så er det vel ikke noe med samvittighet å gjøre. Raskjøring med andre sine biler bør jo straffes! Om DU leier en sjåfør på bilen din, betyr ikke at du skal ta skyld om han grisekjører og kræsjer?? Nå sier jeg ikke at han gjorde det, men OM så er det lite samvittighet ute å går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG med SteffenK!!!!

Hallo..er han leigd inn som førar så er du delvis ansvarleg! ..eller betalar han bensin og når han køyrer rundt på deg??

..ein anna ting er jo dersom han har opptrådd svært uforsiktig og du har prøvd å moderere hann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG med SteffenK!!!!

Hallo..er han leigd inn som førar så er du delvis ansvarleg! ..eller betalar han bensin og når han køyrer rundt på deg??

..ein anna ting er jo dersom han har opptrådd svært uforsiktig og du har prøvd å moderere hann....

Her må jeg si meg enig med ovex og SteffenK. Enkelt og greit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Helt klart et poeng der. Men hvis for ekesempel Bjarne ikke vært i bilen må jeg si at sjåføren burde ordne opp i alt. Hva mener dere? For min del er jeg sjåfør kanskje 1-2 helger i måneden, dvs de helgene jeg selv ikke er ute. Men er mer forsiktig med andres biler enn min egen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...