Feldwebel Jensen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er det noe som er styggere enn Reverse RDS? Lite trolig, derfor har jeg planer om å bytte ut hele dritten med en original Business CD eller Professional RDS. Er det bare å røske ut det gamle og plugge i det nye, eller trengs det nye ledninger osv osv? Tusen takk for alle svar. Jeg har bare en kassett og det er med roxette... Kan umulig være sunt å høre på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det er bare å ta ut den gamle og inn med den nye. Ikke noe hokuspokus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Trur ikkje det kan vere sunt å berre høyre på Roxette nei. Berre røsk ut og sett inn business, men kva er Professional RDS? har du bilde eller link til den? Eg kunne tenke meg ein betre enn Business CD.. er Professional RDS bedre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Vil ikke si den er bedre. Litt flere finesser. Ikke mye. Stod en Professional kassettspiller i min da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå