Gå til innhold

olje i kardang?


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du sveiser sperre så har du ikke en diffrensial lenger..

Hva har det med saken å gjøre?

Er det ikke lov å komme med innspill angående hva som blir skrevet?

Sveiser du sperre så er det ikke en diff lenger, da er det ikke så nøye om det er olje til diffbrems heller...

Sorry at ikke du fosto hva jeg mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sveiser sperre så har du ikke en diffrensial lenger..

Hva har det med saken å gjøre?

Er det ikke lov å komme med innspill angående hva som blir skrevet?

Sveiser du sperre så er det ikke en diff lenger, da er det ikke så nøye om det er olje til diffbrems heller...

Sorry at ikke du fosto hva jeg mente...

Var ikke meningen å være krass :) Beklager hvis det ble oppfattet sånn.

En åpen diff, som blir sveisa, skal ha olje som vanlige åpne differ har. Eneste du har gjort er å sveise sammen sol og planethjul. Men det er klart at en sveisa diff skal ikke ha diffbrems olje, kanskje det du mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sveiser sperre så har du ikke en diffrensial lenger..

Hva har det med saken å gjøre?

Er det ikke lov å komme med innspill angående hva som blir skrevet?

Sveiser du sperre så er det ikke en diff lenger, da er det ikke så nøye om det er olje til diffbrems heller...

Sorry at ikke du fosto hva jeg mente...

Var ikke meningen å være krass :) Beklager hvis det ble oppfattet sånn.

En åpen diff, som blir sveisa, skal ha olje som vanlige åpne differ har. Eneste du har gjort er å sveise sammen sol og planethjul. Men det er klart at en sveisa diff skal ikke ha diffbrems olje, kanskje det du mente :)

En åpen diff kan godt ha olje som er beregnet til diff med brems, men er ikke noe vits og bare dyrt. Det som er viktig er at diffbremser ikke får olje som er beregnet til åpne differ, da blir det galt.

Poenget mitt er at hvis du sveiser en diffrensial slik at den uansett trekker likt på begge hjulene, så er det strengt tatt ikke en diffrensial lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sveiser sperre så har du ikke en diffrensial lenger..

Hva har det med saken å gjøre?

Er det ikke lov å komme med innspill angående hva som blir skrevet?

Sveiser du sperre så er det ikke en diff lenger, da er det ikke så nøye om det er olje til diffbrems heller...

Sorry at ikke du fosto hva jeg mente...

Var ikke meningen å være krass :) Beklager hvis det ble oppfattet sånn.

En åpen diff, som blir sveisa, skal ha olje som vanlige åpne differ har. Eneste du har gjort er å sveise sammen sol og planethjul. Men det er klart at en sveisa diff skal ikke ha diffbrems olje, kanskje det du mente :)

En åpen diff kan godt ha olje som er beregnet til diff med brems, men er ikke noe vits og bare dyrt. Det som er viktig er at diffbremser ikke får olje som er beregnet til åpne differ, da blir det galt.

Poenget mitt er at hvis du sveiser en diffrensial slik at den uansett trekker likt på begge hjulene, så er det strengt tatt ikke en diffrensial lenger.

Det er klart at den differensierer jo ikke lenger, men det er fortsatt en diffklump, eller en kardang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller ingen rolle hva det blir å ikke blir.

E30'en kommer til å bli helt rå drifting bil. jeg har ikke noe igjen i bilen bare stoler. alt er ribba og nå kommer det snart 4 punkt seler, rally stoler og 6 punkts bur( i tilfelle uhell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...