Gå til innhold

Noe interesse for disse?`Strøkene 17" M3 med bra dekk!

MrJohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg byr 1000,-

Forventer selvfølgelig ikke at de selges for den prisen, men det er faktisk litt provoserende når noen skal selge noe, og nekter å si en pris. Jeg tror jeg kommer til å gjøre det til en vane å "skamby" på ting hvor det oppfordres til å gi bud i stedet for en prisantydning. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute: Jeg skrev ikke noe pris da jeg la ut fordi jeg ikke har peiling på prisen på disse. Vet ikke hvor mye de er kjøpt for eller noen ting.. Men jeg skal sjekke det opp nå.. Og som trådens tittel er.. Dette var for mest for å sjekke om det var noe interesse i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet nypris for orginale m3 felger med goodyear 225 dekk? ca. hehe..

Skal det ikke være et lite ///M merke på felgene hvis de er orginale?

Orginale er dyre mens kopier går rimelig billig etter hvert. :wink:

Dette er litt OT og det beklager jeg, men må bare kommentere dette, jeg har kjøpt Felger hos OS bildeler som det står ///M på, tror/tviler på de er orginale fordet, så de merkene tror jeg du skal ta med en klype salt, men om de er orginale skal det værtfall stå merke da, det er jo tross alt M felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt OT og det beklager jeg, men må bare kommentere dette, jeg har kjøpt Felger hos OS bildeler som det står ///M på, tror/tviler på de er orginale fordet, så de merkene tror jeg du skal ta med en klype salt, men om de er orginale skal det værtfall stå merke da, det er jo tross alt M felger :)

Det stemmer at det kan være merker på kopifelger også men poenget mitt var, som du også sier, at hvis de er orginale skal de iallefall ha det merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...