MrJohnsen Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ingen som er interesserte i de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Sleng ut en prisantydning davel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg byr 1000,- Forventer selvfølgelig ikke at de selges for den prisen, men det er faktisk litt provoserende når noen skal selge noe, og nekter å si en pris. Jeg tror jeg kommer til å gjøre det til en vane å "skamby" på ting hvor det oppfordres til å gi bud i stedet for en prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 For å ha en diskusjon.. jeg byr 3000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 4000 fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Gaute: Jeg skrev ikke noe pris da jeg la ut fordi jeg ikke har peiling på prisen på disse. Vet ikke hvor mye de er kjøpt for eller noen ting.. Men jeg skal sjekke det opp nå.. Og som trådens tittel er.. Dette var for mest for å sjekke om det var noe interesse i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Så 4000,- roper ikke selg, selg, selg til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Det høres litt lite ut men jeg skal sjekke opp ny pris osv snarest Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Noen som vet nypris for orginale m3 felger med goodyear 225 dekk? ca. hehe.. Skal det ikke være et lite ///M merke på felgene hvis de er orginale? Orginale er dyre mens kopier går rimelig billig etter hvert. Dette er litt OT og det beklager jeg, men må bare kommentere dette, jeg har kjøpt Felger hos OS bildeler som det står ///M på, tror/tviler på de er orginale fordet, så de merkene tror jeg du skal ta med en klype salt, men om de er orginale skal det værtfall stå merke da, det er jo tross alt M felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Dette er litt OT og det beklager jeg, men må bare kommentere dette, jeg har kjøpt Felger hos OS bildeler som det står ///M på, tror/tviler på de er orginale fordet, så de merkene tror jeg du skal ta med en klype salt, men om de er orginale skal det værtfall stå merke da, det er jo tross alt M felger Det stemmer at det kan være merker på kopifelger også men poenget mitt var, som du også sier, at hvis de er orginale skal de iallefall ha det merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hvilket innpress er det på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hmm, hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Står somregel inni felgen ETXX der XX er et tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nallepoo Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ja, kan vel gi 4.500,- siden du ikke hadde peil på pris...(så er dette et bra bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 5k, hvis jeg får kjøpt/henta dem i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå