R Andersen Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 skiltet bestillte jeg på www.funplate.se og fikk dem ca en uke etter at jeg hadde betalt det. det var noen millimetere høyere enn orginalskiltet, så det passet ikke helt inn i skilthoderen til BMWCCN, men det er sikkert bare å file/kappe litt. hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 det der var kult. hvor mye måtte du ut med??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skikkelig bra!!! Hvor mye måtte du betale totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 betalte 150,- for et skilt. gå inn på siden deres å se. du kan få de i forskjellige farger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kongeskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 kult! sånn skiltholder har jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 kult! sånn skiltholder har jeg og Jeg har mange. Jeg selger dem for BMWCCN Rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Stilig, men hva er lovligheten. vet det går ann og få sånne skilt godkjent i Sverige men i dette pottitlandet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt skiltholdere med eget trykk? Sånn som der det står "BMW Car Club Norway www.bmwccn.no" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt skiltholdere med eget trykk?Sånn som der det står "BMW Car Club Norway www.bmwccn.no" Jeg har bestilt meg skiltholder med eget trykk for ca. 1 uke siden, fra Wenstøp Eriksen AS.Venter spent på posten om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Blei veldig flott det der. Men det er vel ikke lovlig å kjøre med sånne skilt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 ...kult dette! Kunne du bestemme font (skrifttype) sjølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 står jo tilogmed på sidene hans at de norske skiltene er 2mm lavere enn EU skiltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hadde det vært morsomt med www.bimmers.no skiltholdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt skiltholdere med eget trykk?Sånn som der det står "BMW Car Club Norway www.bmwccn.no" Jeg har bestilt meg skiltholder med eget trykk for ca. 1 uke siden, fra Wenstøp Eriksen AS.Venter spent på posten om dagen Jeg bestillte meg derifra jeg også nå Hvilken tekst har du bestillt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå