Gå til innhold

stabstag på e36


jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

her er det e36 det er snakk om,ikke en rævkjørt e30 318..

Stemmer det, så da bør det være enda mindre bevegelse i karrosseriet og dermed enda vanskeligere å merke forskjell. 1,2mm er ikke mye..

Er ikke helt enig i det,selv om jeg også har lest den artikkelen om E30´en.

Hvorfor kommer nye BMW´er med varianter av tårnstag originalt fra fabrikk hvis det ikke har noen virkning?! En annen sak er at sånn tårnstag trolig også vil være fordelaktig ved en evnt. kollisjon.

Men som sagt så er dette bare min mening om saken

Det kan sikkert ha noe for seg på enkelte modeller og alle monner drar, eller noe slikt.. Skoda Pick Up har tårnstag orginalt og det er neppe for å gi bilen sportslige kjøreegenskaper. Det er nok heller for å holde den i sammen over tid. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du her og prater drit om kjøreegenskapene til Skoda pick up?? :twisted:

Nei nei nei.. Skodaene er egentlig veldig gode å kjøre, så lenge man holder seg under 60km/t :)

hei hei hei!!!!!

Eg har en slik i tunet (en før 99 modell, dvs UTEN stabstag) og med 205/45-15 dekk (på felger beregnet for E30 med sikkert helt feil innpress-) så henger den overaskende godt på.. Ikkje noe sportsbilpreg, men her ute på holmen som det er litt svingete klarer ikkje naboen med sin 2000modell Passat 115 hk TDi å dra fra meg jevnt over. Når han har rast over sletten og begynner på svingen, er det plutselig ett Skodamerke i speilet hans igjen... For med 64hk er det her man må satse. Hehe..

Det er jo på en måte en sportsbil; liten, rød og med to seter.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...