Gå til innhold

Endelig fått BMW:) BMW 318IS

Pesos
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nesten litt rørt i grunn, kan ikke få skryt av så mye bedre akkurat. Hjertebarnet mitt det der:) Liker når ting ser "orginalt" ut, dvs. at det kan se ut som det er levert slik fra fabrikk. Liker at du må se litt etter for å se detaljene :wink:

Akkurat vært å pusset litt bilen, brukte laaaaang tid:)

Dekk dim forran 215/40 17"

Dekk dim Bak 235/40 17"

Verste av alt er egentlig at den ikke sporer noe særlig, kommer selvfølgelig litt ann på underlaget:)

Igjen, takk takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, felgene gjør mye. Men det er helheten som gjør bilen:)

Er ikke heeelt sikker på det med hekksjørt :-k Menneh, har mye ideer:)

Blir nokk enda gjort endel med bilen, men det blir ikke noe større forandring på utseende. Blir mye detaljer tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil :wink: Har en sort is coupe med litt samme looken. 8,5 og 10 x 17" Tramont staria 3 delt( innpress 13!! bygger sinnsykt ut) med fet chromekant :lol: xenon/angleeyes m sort bakgrunn og blinklys i samme stil, M3 front/skjørt/lister og speil. Rieger bakrute senker og hekkskjørt m e46 m look 8) Likte din bil veldig godt!! Gratulerer så masse med ny og rååå bil :lol: (var litt usikker med tanke på hekken jeg og, men da den kom på, så jeg at bilen ble komplett :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn den E36 sedanen var litt nais ;) Trodde de fleste som har E36 sedan spesielt drev på med å ødlegge bilene men, der tok jeg feil :lol:

Å hva mener du med å ødelegge ?

Forresten, pen bil!! Bytter gjerne de felgene der mot mine 18" AC-Schnitzer om du er interessert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil :wink: Har en sort is coupe med litt samme looken. 8,5 og 10 x 17" Tramont staria 3 delt( innpress 13!! bygger sinnsykt ut) med fet chromekant :lol: xenon/angleeyes m sort bakgrunn og blinklys i samme stil, M3 front/skjørt/lister og speil. Rieger bakrute senker og hekkskjørt m e46 m look 8) Likte din bil veldig godt!! Gratulerer så masse med ny og rååå bil :lol: (var litt usikker med tanke på hekken jeg og, men da den kom på, så jeg at bilen ble komplett :wink: )

Hjertelig takk, som sagt godt å få skryt av perla mi:) Første natta jeg hadde bilen var det rett før jeg tok me dyna å gikk ut å la meg ilag me biln:D Må fin tenke på det me hekken, mye mulig jeg går for M3 bakfanger. Men skal kike i Rieger katalogen som ligger på nattbordet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn den E36 sedanen var litt nais ;) Trodde de fleste som har E36 sedan spesielt drev på med å ødlegge bilene men, der tok jeg feil :lol:

Å hva mener du med å ødelegge ?

Forresten, pen bil!! Bytter gjerne de felgene der mot mine 18" AC-Schnitzer om du er interessert.. :)

Hehe, må nesten ha tøfflan til Bmw´n selv:) Midt Norsk gatebil? Trondheims området eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...