Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Blir nesten litt rørt i grunn, kan ikke få skryt av så mye bedre akkurat. Hjertebarnet mitt det der:) Liker når ting ser "orginalt" ut, dvs. at det kan se ut som det er levert slik fra fabrikk. Liker at du må se litt etter for å se detaljene Akkurat vært å pusset litt bilen, brukte laaaaang tid:) Dekk dim forran 215/40 17" Dekk dim Bak 235/40 17" Verste av alt er egentlig at den ikke sporer noe særlig, kommer selvfølgelig litt ann på underlaget:) Igjen, takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Eneste som skal gjøres noe med er å få effektanlegg, må ha en litt stiligere stuss:) http://img347.imageshack.us/img347/1563/bmwbakutenreg4hp.th.jpg' alt='bmwbakutenreg4hp.th.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hei og velkommen hit Meget pen E36 det der Ble nesten litt sjalu....(bare nesten) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Gratulerer med BMW da! Veldig pen E36 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Såg denne var til salgs for en stund siden ja, fin bil..felgene her gjør ALT Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 ja ja gratulerer med ny, råååååå bil, likte felgene mengler bare hekksjørt nå gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jo, felgene gjør mye. Men det er helheten som gjør bilen:) Er ikke heeelt sikker på det med hekksjørt Menneh, har mye ideer:) Blir nokk enda gjort endel med bilen, men det blir ikke noe større forandring på utseende. Blir mye detaljer tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Kjempe fin bil Har en sort is coupe med litt samme looken. 8,5 og 10 x 17" Tramont staria 3 delt( innpress 13!! bygger sinnsykt ut) med fet chromekant xenon/angleeyes m sort bakgrunn og blinklys i samme stil, M3 front/skjørt/lister og speil. Rieger bakrute senker og hekkskjørt m e46 m look Likte din bil veldig godt!! Gratulerer så masse med ny og rååå bil (var litt usikker med tanke på hekken jeg og, men da den kom på, så jeg at bilen ble komplett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Damn den E36 sedanen var litt nais Trodde de fleste som har E36 sedan spesielt drev på med å ødlegge bilene men, der tok jeg feil Å hva mener du med å ødelegge ? Forresten, pen bil!! Bytter gjerne de felgene der mot mine 18" AC-Schnitzer om du er interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Trodde de fleste som har E36 sedan spesielt drev på med å ødlegge bilene men, der tok jeg feil Grrrr....pass deg nå! Forresten....gratulerer med pen bil, Pesos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Kjempe fin bil Har en sort is coupe med litt samme looken. 8,5 og 10 x 17" Tramont staria 3 delt( innpress 13!! bygger sinnsykt ut) med fet chromekant xenon/angleeyes m sort bakgrunn og blinklys i samme stil, M3 front/skjørt/lister og speil. Rieger bakrute senker og hekkskjørt m e46 m look Likte din bil veldig godt!! Gratulerer så masse med ny og rååå bil (var litt usikker med tanke på hekken jeg og, men da den kom på, så jeg at bilen ble komplett ) Hjertelig takk, som sagt godt å få skryt av perla mi:) Første natta jeg hadde bilen var det rett før jeg tok me dyna å gikk ut å la meg ilag me biln:D Må fin tenke på det me hekken, mye mulig jeg går for M3 bakfanger. Men skal kike i Rieger katalogen som ligger på nattbordet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Damn den E36 sedanen var litt nais Trodde de fleste som har E36 sedan spesielt drev på med å ødlegge bilene men, der tok jeg feil Å hva mener du med å ødelegge ? Forresten, pen bil!! Bytter gjerne de felgene der mot mine 18" AC-Schnitzer om du er interessert.. Hehe, må nesten ha tøfflan til Bmw´n selv:) Midt Norsk gatebil? Trondheims området eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Igjen, takk for alle tilbakemeldinger om bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 den var seriøst strøken! en av de peneste e36ene jeg har sett. hvor mye måtte du gi for den? ooog.. hva heter den fronten som sitter på bilen? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Gratulerer! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå