Muren Motorsport Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Tråd: Hey hey hey Alle SE her HJELP!!! Vis ett enkelt innlegg #6 16th September 2005, 17:51 Skrotnisse Moderator Medlem siden: Dec 2002 Sted: Downtown Innlegg: 1.018 lag en ny tråd med bedre overskrift.... __________________ Bilforumet.net CREW garasje ønskes leid. alt av interresse. send pm Hvis du ser eller ligger bak noen som ikke kjører fartsgrensen eller mer er det helt greit å dra vedkommende ut av bilen, brekke beina og sette fyr på bilen! Skrotnisse Se offentlig profil Send en privat melding til Skrotnisse Finn alle innlegg av Skrotnisse Legg til Skrotnisse i vennelisten din dette skal altså vær en moderator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 haha jaja hva kan man si til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 han kjører volvo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hhaha, og det der skal være moderator?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hmm.. får håpe admin/moderatorer her blir oppfattet litt mer seriøst... Erik er kanskje hakket for seriøs, men ellers... (no offence, Erik!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hmm.. får håpe admin/moderatorer her blir oppfattet litt mer seriøst... Erik er kanskje hakket for seriøs, men ellers... (no offence, Erik!) Hehehe...Erik kan man da i det minste føre en skikkelig "nerdete" samtale med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hmm.. får håpe admin/moderatorer her blir oppfattet litt mer seriøst... Erik er kanskje hakket for seriøs, men ellers... (no offence, Erik!) hehe.. i grunn er jeg litt enig... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hmm.. får håpe admin/moderatorer her blir oppfattet litt mer seriøst... Erik er kanskje hakket for seriøs, men ellers... (no offence, Erik!) Og ja Gunnar, her er det litt mer seriøst... (Ettersom ingen svarte på det liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 ..likar meg HER eg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Synes forumet er digg jeg, lite useriøs snakk liksom, holder med et få tall forum for meg. og akkurat nå er jeg bare medlem her tror jeg, hvertfall aktivt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 ..likar meg HER eg;) Me 2! Jeg ser hvertfall ingen grunn til å finne meg et annet forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hmm.. får håpe admin/moderatorer her blir oppfattet litt mer seriøst... Erik er kanskje hakket for seriøs, men ellers... (no offence, Erik!) HEY! None taken! Jeg vet jeg kan være pirkete og litt "nazi", men det er i beste mening. Tross alt en del tråder som blir litt slitsomme når det siteres f.eks. 3 bilder og 4 nivå av innlegg bare for å si "Enig!" eller slenge på en ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hehe tror meg og deg diskuterte AKKURAT det du nevner der om quoting av bilder etc på bussen Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Vi gjorde nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå