mAZE Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Har hatt to 3'ere! En 87' 320i Mtech 1 kit og en 97' 318i Touring 97 modell uten facelift nyrer? Da må du nok se litt bedre etter gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Jeg kan heller ikke se noen faceliftnyrer på den touringen...men bildet er lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpia Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Min 1997 BMW E36 320i coupe....<3<3 hmm... hvorfor ble bildet så lite??!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Har hatt to 3'ere! En 87' 320i Mtech 1 kit og en 97' 318i Touring 97 modell uten facelift nyrer? Da må du nok se litt bedre etter gitt.... Sikker på det? Må kunne påstå at jeg kjenner facelift nyrene fra pre-facelift nyrene godt. Jeg tør være gaaanske bråsikker på at dette er pre-facelift. Men hvilken betydning har det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Henger meg med her... Bilen er stort sett original, kun hvite blinkere rundt om og krom facelift grill... Bilen ble kjøpt inn i november 2006 og har akkurat fått skilter for sommersesongen... Den skal vel stort sett holdes som den er, har sett ut noen in-pro AE lykter og et senkesett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå