cornelius Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 litt skitten da, men det får bare være, vuderte og selge den, men nå er den låst bort for vintern flere hundre mil unna... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12360 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Liker den fargen der. Pen bil, cornelius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 glemt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 her er bilde av mine e30er : 316i: 325i:(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Gamle is`n: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Blåmann,blåmann,bukken min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Tenkte å bytte ut hovedlyktene med Hella xenon celis angel eyes eller hva det nå heter, noen som har bilder av disse på en bmw? Her er Hella lyktene, bare uten xenon, men uteseene messig er de vel like? Legger med et bilde av bilen min da cola bilen var her. Den bleknet litt i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Er på tide at jeg legger ut noen snips av mine prosjekter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Og jeg har en av fedrene til 3 serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Ja, da har opphavet også fått seg sitt første eksemplar av arten vi her inne setter sånn pris på i sitt navn: Fattern som skulle ha ny bil denne gangen, og det ble en E46 318i med 120.000km på telleren, med automatisk klima og sort skinninteriør med sorte lister innvendig. Han har enda ikke prøvd verken den eller andre E46er, så det blir jo spennende når vi kommer hjem med den i morgen. Har hatt den her i noen dager nå, og det virker som en god bil. Tror det blir minste motoren fattern har hatt i noen bil på så lenge jeg vet om, men den er egentlig helt kurrant, så det går nok greit. Tror den har bedre drag enn 520'n min opp til 4000rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Synest Custom Edition og John H har dei råaste E36 eg har sett... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Her er min 320 coupe som skal snart selges.. med svart skinn og ein god del anna knask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 min sin: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20184#img_6323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 9, 2006 Share Skrevet April 9, 2006 Som blir slik.. redigert litt på bildet Gammle bilen jeg pusset opp.. Kjøpt meg en e30 88mod for 2 uker siden,, skal blid slik som denn gammle igjenn.. bilder å info kommer på prosjekter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå