danni Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 ingen e30 m3 her jo, legge ut jeg da fikk ikke lagt ut noe bilde av min gamle bil; 325im e30 menmen min m3: denne kommer snart ut av garasjen, med endel forbedringer/forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 den e30 din danni var nice åsså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Og jeg har en av fedrene til 3 serien... Vakker klassiker!! Rett og slett dritfin. Ikke mer å si om den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 e21 er kongen over alle 3 serier,men den feteste 3 serien var nok pedi sin kawa grønne e21 (utseende messig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 denne kommer snart ut av garasjen, med endel forbedringer/forandringer Pen bil! Er det gamlebilen til Jødahl her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Pen bil! Er det gamlebilen til Jødahl her på forumet? Kan stemme det gunnar... 2 siste sifrene i nr'et er vertfall likt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Fordi du har linka til forhåndsvisningen og ikke selve bildet. Legger det ut for deg Pen bil. Samme farge som min takker! da vet jeg det! dønn original...den er ikkno tøff osv... men.. ja.. er da gla i bila mi j... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 E36'n på sommerskoan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Min, beklager dårlig bildekvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Min Satan for en rå bil.. Hva slags styling? Er vel m3front? Har du flere bilder? Edit: Fant dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Må vel også hive meg på her Mine 3-serier pr i dag. BMW 325i E36 Turbo Intercooler og BMW 323i E30 (Til salgs igrunn..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Legger ut bilde av min gamle coupe.Nytt prosjekt på gang nå er BMW M3 E36 Turbo med bredding+++ Se på den du! Disse bildene var det lenge siden eg har sett, Det er søskenbarnet mitt i haugesund som nå eier denne perlen..han har hatt den ganske mange år nå..3-4år kanskje så er vel en stund siden du solgte den Ganske strøken enda den, elsker interiøret..synd han ikkje fikk med felgene ( hadde vel ikkje råd ), står 18" OZ Volcano på den nå pluss litt rieger styling..men meget pen bil..er vel gått ca 225000km nå tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Mine BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå