Gå til innhold

e36 320i cab (bilder) MÅ BORT!! SOLGT!!

M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe du er vel ikke interessert i å bytte i en 92' 320i Coupe 24V 150hk? Det er bilen på bildet mitt, kan maile flere.. Den er kjørt 153.000 pr dags dato.. 17" Alpina felger, sort skinn og div utstyr.. Gi en lyd visst du er interessert.. Prisen på denne ligger på 80-90.000 så det blir jo et lite mellomlegg på meg i såfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gikk for 135000, han tok med seg bassen og forterkeren som jeg hadde for salg for 1500 i tillegg! jeg unner han virkelig å kunne kose seg med denne bilen, den er jo blitt dulla med som ei lita blåøyd tulle siden ny, og jeg ga motvillig fra meg nøkla... ble litt nervøs da han ringte meg etter en time og sa at han hadde prøvd taket men det funka ikke, og han var rimelig grinete, men det viste seg at han trodde det var helautomatisk tak, men det er semi-automatisk på denne, så du må låse den opp manuellt! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var endelig bilen solgt, og den nye eieren bor i haugesundområdet!

håper vedkommende får like mye glede av bilen som jeg har hatt!

litt fælt å se den dra da... :cry:

Det var da flott du fikk solgt den da. Vrient med 2 flotte cabrioer på tunet, vil jeg tro. ( " Hva skal jeg velge idag, tro...?")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var endelig bilen solgt, og den nye eieren bor i haugesundområdet!

håper vedkommende får like mye glede av bilen som jeg har hatt!

litt fælt å se den dra da... :cry:

Det var da flott du fikk solgt den da. Vrient med 2 flotte cabrioer på tunet, vil jeg tro. ( " Hva skal jeg velge idag, tro...?")

hehe... valget var ikke vanskelig... M3'n står uten lykter og skjermer, 320'n stod for salg, touringen er til lakkering, så jeg bruker passaten! hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig så synes jeg den gikk for billig... annonserte den for 145000, men han var villig til å gi meg 135000 og skulle da hente den to dager etter! så ja... han bør vel ikke syte om det er no lyspære som ryker akkurat! hehe noen som bor i haugesundområdet her som kanskje vil se denne i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei , nei..nå solgte du jo bilen min! :wink: Hadde lyst på den! Og så nær meg bare 50 min unna..ajaj kommer nok til å se den ja..hadde eg bare fått solgt min egen tidsnok..sånn går det når en er alt for treig!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... men det viste seg at han trodde det var helautomatisk tak, men det er semi-automatisk på denne, så du må låse den opp manuellt! hehe...

Gratulerer med salget da! Var jo en meget pen bil.

Hva er forskjellen på e36 cabbene. Finnes det både manuell, semi-automatisk og automatisk tak? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...