Gå til innhold

er denne verdt prisen??

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

ringte på en annen alpina i dag.en 4.6l. v8 motor på 333 hk, ombygd 318is , men den kosta 280000

Christiansen sin? den som det er 2delt farge på? grå og blå.

Jææævla rå i tilfelle og går som et uvær! 8)

vinne i vikinglotto i kveld jeg så blir det vel noe sånt her i gården ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hva er en Alpina B3 M3 da?

Står også i annonsen att den har antiskrens,noe som er feil....

Virker som eier ikke har helt peiling.

Haha.. Før jeg kjøpte bilen jeg har nå, var jeg å så på en 318 92-mod hos han fyren. Tror han driver med kjøp/salg av biler. Uansett så hadde han ikke peil i det hele tatt. Han mente at det satt 140hk i en 318i Sedan. Og det originalt. tok sikkert feil av Is'en og I'en, men såpass burde man da vite om en bil man skal selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å sjekke mot Brønnøysundregisteret så ser man hvor mye lånet var på den gangen man pantsatte bilen. Brønnøysundregisteret blir ikke fortløpende oppdatert, så selv om det står 500.000,- der så kan det faktiske lånet være bare på f.eks. 10.000,- Men som flere har påpekt før, det er ikke farlig å kjøpe bil med heftelse, sålenge man sørger for å kjøpe bilen, ikke heftelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe feil der da, 250HK er liksom ikke 201KW... Det er vel nærmere 270HK. (269,34). Er vel mer 186,5KW for å få 250HK..

Stemmer det ja. gang antall kw med 1,34 og man får svaret i hk.

Angående at det står alpina b3 m3, Det er vel fordi han har satt m3 styling på den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe feil der da, 250HK er liksom ikke 201KW... Det er vel nærmere 270HK. (269,34). Er vel mer 186,5KW for å få 250HK..

Angående at det står alpina b3 m3, Det er vel fordi han har satt m3 styling på den :lol:

1,36 for å være pirkete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange har ikke peiling vad en b3 er, men mer harmonisk bil får man lete lenge etter, lavere servise kostnader, forsikring kontra en m3.

Bilen bruker 325i bremser og clutch, men man kan uppdatere med b3 3,2 versionens frembremser(størren en m3, skiver koster 6000kr st 320mm) Dempere er alpina bilstein, koster 4k per styck men skal det skiftes blir det bilstein sprint på meg i alle fall.

alpina b3 3.0 er faktiskt over 10sek raskere kontra en 328i opp til 200km/h og stopper av ved 255km/h.

se mitt galleri før b3 bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert sprek bil. 250 hk,og 320 nm. den sorte har automatgir,så dens toppfart er "bare" 258 kmt,hadde det hvert manuell hadde den hvert 264 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiansen sin? den som det er 2delt farge på? grå og blå.

den var helt grå.ombygd fra 318is. men det virka ikke som han hadde peil.jeg spurte om den var godkjent ombygd,men da sa han nei,men han kunne bare kjøre en tur bort til biltilsynet å få det gjort.var gjort på 5 minutter det.... RIGHT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...