BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det koster vel kr. 950.000,- for en ny M3 i Norge... http://www.motorborsen.no/ab2/search_hm ... ;id=137363 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det koster vel kr. 950.000,- for en ny M3 i Norge...http://www.motorborsen.no/ab2/search_hm ... ;id=137363 Vel, der ser man hvordan det blir når amcargutta skal selge skikkelige biler.. Men en ny "norsk" M3 havner vel oppi den prisen der med litt ekstrautstyr den og. Men fortsatt er det jo et meget enkelt valg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Når jeg jobbet på Autozentrum og M3 E46 nettopp var kommet.Var det en svenske som var å kjøpte bilen der,fordi kvoten på M3 E46 i Sverige var tom.(tror de fikk inn 16stk. M3 E46 og det var over 50 som var interreserte i å kjøpe)Dette kostet han ganske mye ekstra,men han skulle ta bilen til Sverige og selge den der for å tjene penger på den alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 ...ikkje alltid at det er billigt med import, men alle trur det. Det er mange eksempel som underbygger dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Så det kom fakktisk dyrere ut en og kjøpe her i landet da? rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hvis dere går til en hvilken som helst BMW-forhandler og ser litt i prislisten, så vil dere nok oppdage at en M3 med alt utstyr (og tilogmed Competition-pakken og navi) vil fort komme opp i rundt 1.150.000-1.200.000. Prisen er nokså gunstig på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hvis dere går til en hvilken som helst BMW-forhandler og ser litt i prislisten, så vil dere nok oppdage at en M3 med alt utstyr (og tilogmed Competition-pakken og navi) vil fort komme opp i rundt 1.150.000-1.200.000. Prisen er nokså gunstig på denne bilen. Jeg synest ikke den er så gunstig. Skulle jeg absolutt unngått å handle hos en norsk bmw forhandler, så hadde jeg nok dratt til Tyskland og hentet en selv. Men nå skal jeg ikke ha noe bil i millionklassen, så det bryr meg egentlig ikke så veldig akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Dette er meget relevant for meg også, da jeg sysler med planer om å hente inn en E60 evt X5... Noen som har referanser evt egen erfaring her tro? Det gjelder da impoert fra USA. Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Dette er meget relevant for meg også, da jeg sysler med planer om å hente inn en E60 evt X5...Noen som har referanser evt egen erfaring her tro? Det gjelder da impoert fra USA. Takk på forhånd! Det kryr jo av X5 "over there" Men det er jo 99,8% med bensinmotor da. Ser ut som det er diesel som er i skuddet nå her hjemme, så det spørst hvor relevant akkurat det er for deg. Du kan jo kikke på www.cars.com og ebaymotors.com for å se hvor prisene ligger. X5 med treliters motoren er jo i mine øyne meget gunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Dette er meget relevant for meg også, da jeg sysler med planer om å hente inn en E60 evt X5...Noen som har referanser evt egen erfaring her tro? Det gjelder da impoert fra USA. Takk på forhånd! Litt OT men,skal du ta inn bil fra USA/Canada så har jeg vært borti gjentatte tilfeller av radiodelen ikke fungerer i Norge fordi radioen ikke er satt opp for Europa som bruker andre bølgefrekvenser enn USA/Canada.Det er noe å ha i bakhodet for det koster flesk å få byttet om + vær oppmerksom på blinklysene(farge/antall) som ikke alltid tilfredstiller kravene som finnes i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå