Señorita86 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 De styggeste bilene som noen gang er laget må være Suzuki Wagon R+ Ja der er vi enig du! Enten så er konstruksjonen av Suzuki Wagon R en dårlig spøk, eller ren sabotasje. Wagon R var faktisk den mest solgte bilmodellen i Japan to år på rad. Så konstruksjonen var nok meget bra den, men den var nok ikke beregnet på Norge. Okey, likevel ubegripelig stygg. Det styggeste med den er vel at hele utseendet ser ut som om det skulle ha vært en bil på størrelse med Caravelle eller noe, men så er den bare bitte liten istedenfor... Men gjennomsnittsjapaneren er vel ikke av de høyeste som har gått på jorda, så når han skal kjøpe "stor bil", blir det den geniale oppfinnelsen Wagon R som velges... En stygg, stygg bil no matter what. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 De styggeste bilene som noen gang er laget må være Suzuki Wagon R+ Ja der er vi enig du! Enten så er konstruksjonen av Suzuki Wagon R en dårlig spøk, eller ren sabotasje. Wagon R var faktisk den mest solgte bilmodellen i Japan to år på rad. Så konstruksjonen var nok meget bra den, men den var nok ikke beregnet på Norge. Okey, likevel ubegripelig stygg. Det styggeste med den er vel at hele utseendet ser ut som om det skulle ha vært en bil på størrelse med Caravelle eller noe, men så er den bare bitte liten istedenfor... Men gjennomsnittsjapaneren er vel ikke av de høyeste som har gått på jorda, så når han skal kjøpe "stor bil", blir det den geniale oppfinnelsen Wagon R som velges... En stygg, stygg bil no matter what. Pen er den ikke nei. Men utseende er ikke alt i denne verden vet du.. I Tokyo passer den nok helt perfekt inn i bybildet. Den er kort og man sitter høyt med god utsikt i alle kanter= enkel å lukeparkere. Samt at den faktisk er meget romslig innvendig i forhold til utvendig størrelse. Jeg ville aldri ha kjøpt en sånn bil, men for den normale storbyjapaner er den, som tidligere sagt, perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Med andre ord er nok jeg en ganske enkel person, som fokuserer alt for mye på utseende Hadde nok ikke kunne egna meg som bilkonstruktør jeg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 AMC Pacer er jo en lekker liten sak da... Disse bilene kom faktisk med lengere dør på fører siden enn på passasjer siden, slik at det skulle bli lettere å få folk inn i baksetet.. Genialt? Kanskje.. Symetrisk og pent? overhodet ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Den nederste Ford Taunusen er faktisk veldig kul. Min far hadde en slik fra jeg var 3 år til jeg var 10 år. Dritsprek bil. Gikk som en kule og hadde bakhjulstrekk. Feteste bilen i nabolaget!!! Vi hadde samme farge som på bildet, omtrent, men med sort tak tror jeg.. en 1976 modell tror jeg eller 1974.. .husker ikke helt.... TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå