bimmerdude Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bilen må stå helt flatt for at man skal vurdere senkning. En liten dump i veien er alt som skal til for at bilen blir skjev. Poleringen ble lekker. Utrolig fint å se E36 som ikke er stylet i stykker. Veldig lite steinsprut på den. Har bilen fått hellakkering og nye frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Apex fjærene synker jo litt forran fikk jeg beskjed om fra GS, og i tillegg syntes jeg det er viktigere at den er lav bak slik at framfanger og bakfanger ligger omtrent i like høyde. Ellers syntes jeg man fort får et "stuksenka" preg med en gang.Skal se om jeg får tatt bilder på plan flate en dag. Liker at bilen er "rett" jeg også. Fint med lik klaring bak forhjula og foran bakhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 nope .. original lakk med originale lykter.. Den gikk i tyskland fram til 2001 så det er sikkert en forklaring på steinspruten.. tar nye bilder i morgen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 fin bil du har, elsker fargen, hadde en prikk lik bil som deg før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 fint om du kunne fått med bilde av senking på flat mark (asfalt). Bilde fra framhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Får dårlig inntrykk av bilen nå da siden den er møkkete.. hehe.. Men ser det dere sier med at den blir for høy forran.. Ender nok med å sette på igjen 60 fjærene forran slik at jeg får en 60/40 senk.. Noen som har bilder fra siden som gir et godt inntrykk av en 60/40 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Synes den så bra ut med 40 foran jeg. Ca lik avstand fra skjermen til hjulet hele veien rundt. 40mm mindre senking orginalt? Det kan da ikke se spesielt bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hva er dimensjonen på felgene dine, forresten? EDIT: og dekk selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 225/40-18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Minnet svært mye om en annen bil jeg kjenner til (senket 50/30)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e46 Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå