aloebiz.net Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 er det bakgrunnsbelysningen som slukker? Selve displayet viser fortsatt bilde? Sjekk når det ikke lyser om displayet viser det det skal bare uten bakgrunnsbelysning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Virker som det er bakgrunnsbelysningen som ikke virker ja. Den kommer heller ikke på når jeg har hatt varme i kupeen en stund. Selve displayet lyser etterhvert når jeg får hatt på varme i kupeen ganske lenge. Ser hva som står i displayet når bilen er kald også. men da er det veldig svakt. Det som er rart er at når bilen er kald og jeg trykker på plasten rundt displayet så kommer bakgrunnsbelysningen og displayet opp slik det skal helt til jeg slipper trykket på plasten, da blir det mørkt igjen. Når bilen er varm så må jeg også trykke inn plasten rundt displayet, forsiktig så klart, for å få lys i displayet og da er det lys der helt til bilen blir kald igjen. Da får jeg aldri bakgrunnsbelysning. hmm.. Virker som det er dårlig kontakt eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 det er nok dårlig kontakt i backlightet . Stikk til BMW å få de til å fikse det. det er for dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ok. Synes det er litt dårlig ja. Skal ha service nå tenkte jeg og få fikset det samtidig. Har ikke blitt fulgt service på denne bilen og jeg tenkte jeg skulle begynne med det. Har jo blitt skiftet olje og filter regelmessig da men.. Bilen har gått 75000 km nå og jeg tenkte at bedre sent enn aldri. Blir nok en service tur til Sverige da! Blir nok ikke billig sikkert ettersom det ikke har vært service før, men nå som jeg har fått en så fin bil som er en drøm å kjøre så lønner det seg sikkert.. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ja.. Stikke til BMW og fikse det ja.. Pratet med de i går (Sulland auto på Gjøvik) og der fikk jeg høre at dette var ikke noe de kunne. Fikk beskjed om å kontakte en radio/tv reparatør! Verste jeg har hørt.. Nav. systemet og de greiene der kostet tross alt masse tusen kr så forventer egentlig at det skal holde mer enn 5 år.. Han på verkstedet trodde det var kondens/fukt i displayet som gjorde at det ble dårlig kontakt da.. Er liksom ikke så gira på å ta ut systemet der og kikke på det selv.. Er det vanskelig å få det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå