SeT Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har hørt at dette kan tette SMÅ hull i toppen... noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg har prøvd, men det funka dårlig for meg. Men det kommer vel litt ann på størrelsen på hullene og mengden kanel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg mener å huske at Mythbusters (går på Discovery) i et program bekreftet myten om at eggehvite virker mot små hull i en bilradiator... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 jepp.. kanel fungerer! men det er noe forbannet dritt å ha på radiatoren! det kan også tette kjølekanaler.. og er kun til midlertidigtetting.. har vært borti at folk har brukt det på kjøretøyer vi har fått inn på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 E 30 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Eg kjøpte radiator tetning på shell å de funka med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det skal fungere, men ikke bruk for mye.. da tetter du alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg mener å huske at Mythbusters (går på Discovery) i et program bekreftet myten om at eggehvite virker mot små hull i en bilradiator... Aldri sett macgyver? Han klarde det, og den lak som ein sil Og klarar han det, klarar alle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 har funka for meg ett par ganger en annen bivirkning er jo det at det gjerne lukter dritt i bilen etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det er også stor fare for og tette varme vekseleren, men det er jo så varmt i dette landet om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Du må ALDRI bruke kanel. Jeg har prøvd og resultat. Tette kanaler og toppakning som røk. Uff uff uff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 kjøp radiatortetning på Statoil. liten flaske med flytende stoff du heller i radiatoren. gjorde dette på min gamle 320 E36 og funka som faen..etter og ha prøvd mye rart for og si det sånn..anbefaler ikke kanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kanel er helt jævelig nød løsning ja. Kjøp som andre sier noe som er beregnet på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 kjøp radiatortetning på Statoil. liten flaske med flytende stoff du heller i radiatoren. gjorde dette på min gamle 320 E36 og funka som faen..etter og ha prøvd mye rart for og si det sånn..anbefaler ikke kanel. Kan dette hjelpe på toppen? vet de helte oppi noe på verkstedet! Holdt i 3 uker, så begynte den å lekke PITTELITT.... langt ifra sånn det var før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har noe greier der jeg jobber som heter Kjøletetner eller noe sånt (dansk prod.), husker ikke helt, og det er vel beregna på det. En sånn liten "vitaminboks" med noe pulver oppi som skal helles i radiatoren. Koster én hel krone (De fikk inn et kjempeparti for evigheter siden, og for å få det vekk nå, er prisen satt ned). Vet ikke hvordan det er med holdbarheten på sånt jeg, men det er hvertfall ikke noe datomerking på boksene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå