Gå til innhold

Hjelp til å vurdere brukt BMW. [Bil kjøpt]

SIG
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er veldig usikker nå. Vanskelig å bestemme seg. Utvalget blant 320d er mindre enn 320i, og diesel er vel litt mer populært for tiden. Er det lett å chippe 320d ?

Er det flere som synes det grønne interiøret ikke var spesielt pent? Jeg og dama synes faktisk det var ganske pent og mye mindre kjedelig enn det som er standard. Kan den være vanskelig å selge senere pga dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at utvalget av 320d er så lite er nok at det er en populær bil! Tuning box (chip) for diesel er meget enkelt å montere og kan som oftest gjøres selv... Interiøret tror jeg ikke har så mye a si for et evt. senere salg men det er nok helt klart at skinn eller sort interiør er mest populert i disse bilene..

http://www.trimchip.com/test/asp/Teknis ... W+320d+E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat pratet med selgeren av bilen jeg linket til i først innlegg, og jeg valgte å kjøpe den. :lol:

Fikk den for 165.000,- alt inkludert, så jeg er brukbart fornøyd med prisen. Har bodd på finn og autodb de siste ukene og vurdert mye fram og tilbake. En 320d ville kostet noe mer i innkjøp og er billigere i drift, men jeg kjører relativt lite (gangavstand til jobben), så da ble det bensin likevel.

Takk for all hjelp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...