Gå til innhold

Ein opplevelse! Porsche 911 cab

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

Heile forrige helg byttelåna eg og ein kamerat bilar!

Han fikk BMW'en min, og eg lånte 911'en hans.

For dei som ikkje har eigd/prøvd ein Porsche enno...gjer alt for å få dette til.

Bilen er ein Porsche Carrera Cab 996.

...konklusjonen min er framleis: eg har IKKJE eigd min siste Porsche!!

IMG_2835.jpg

IMG_2824.jpg

IMG_2842.jpg

IMG_2838.jpg

Kom med Porsche opplevelsane her!! Eg utfordrar her og no bmwE9!

:wink::D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...Det begynner å bli noen år siden jeg kjørte Porsche, men jeg har da hatt 4 stk...924 (77), 928S (81), 911SC (83) og 944 (85/B)...alle sammen i perioden 1985 til og med 1989...og jeg har definitivt heller ikke hatt min siste Porsche. :D Jeg har flere store opplevelser med å kjøre Porsche og den største tror jeg var en roadtrip jeg og en god venn gjennomførte i 1985. Målet var Gibraltar...han i en Porsche 924 Turbo og jeg i en Porsche 928S...og på vår vei sydover opplevde vi bl.a kontakt med det tyske politiet http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=80688&highlight=n%F8dholdeplass#80688, vi var en liten tur innom Paris for å besøke min kjæreste fra et skoleopphold i Canterbury i England tidligere det året, vi hadde et intermesso med Guardia Civil i Benidorm, vi var blandt de første som kunne kjøre egen bil over grensen mellom Spania og Gibraltar...og endelig hadde vi Autobahn helt for oss selv juleaften 1985. :lol: Jeg har også som priviligert gjest i Porsche Club Baden-Baden (Baden-Württemberg) opplevd hva en Porsche 959 er god for...450 HK sparket rimelig bra i 1987 og det var vel kun Ferrari F40 som var i den samme liga på denne tiden. Jeg har opplevd hva en Porsche 931 (924 Turbo) er god for på Hockenheim banen i Tyskland...en standard 911 hadde ingen muligheter for å holde følge...de frontmotoriserte Porschene har en fantastisk balanse og er helt klart undervurdert av folk flest. Alt i alt ble det til ca. 120000 utrolig artige kilometer bak rattet i en Porsche før det ble familieliv med hytte, barn og hund. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...