Diesel power Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Førr ei dame Den perfekte partner http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=B9F05753-2366-4589-87C9-232C17B3E991&kw=83&p=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Gammal her på forumet, men grei bil og dama. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Feit bil, digg dame, flink til å kjøre og så kunne a vaske selv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Gammal her på forumet, men grei bil og dama. Frykta den der ja. Lite som går hus forbi når det gjelder bil her inne Men bra va ho lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 HVa med å lage mat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 HVa med å lage mat? nei det kan ho vel ikke! f***ho kan kjøre, vaske og se pen ut! da tror jeg det er mer en overbelasting inni der azzå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Gammal her på forumet, men grei bil og dama. Frykta den der ja. Lite som går hus forbi når det gjelder bil her inne Men bra va ho lell Ny for meg! ...og sikkert mange andre. Dette forumet har eksplodert den siste tida i antall brukarar og innlegg. Så berre pes på alle saman, om ting har vore her inne før så er det nytt for mange (kanskje dei fleste) Feit bil ..og dame! (ja ikkje feit då) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Den var ny for meg også...hmmm...det er åpenbart ikke alt man får med seg her inne selvom man forsøker... Fin bærte, men enda finere bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Alright dame det der, men jeg skulle nok dratt hu, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ikke verst at hu tørr å trå på så fælt til å være kvinne. Men det skal jo sies at det ikke er den bilen som henger dårligst på veien. Måtte nok visst litt mer skills skulla hu fått lov til å låne bilen min .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Bare jeg som ikke syntes hun var spesielt pen?! Store fordeler og alt det der, men ellers er hun jo bare en "every saturday bimbo" som finnes på dårlige utesteder.. Hadde tatt bilen før dama for å si det slik... Mangler kanskje Ferrarien, og litt på gassingen, men madammen var da utpå og kjørte frikjøring på Vålerbanen (det er mer enn hva hankjønnene med alle de "gode" unnskyldningene der oppe gjorde), så jeg klager ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå