John H Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Noen som er på jakt etter høyttalerpanel til bilen ta en kikk på http://www.transmedia.no Ser jo bra ut, har til e46, z3 osv..ikkje så galen pris heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Ja det så bra ut.. Spørs om det ikke blir ett lite vinterprosjekt der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Mener Bilradiospesialisten i Sandnes, har disse på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bare til Compact Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 genial side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bare til Compact Tommy. Kødder du nå? Så ikke for meg at Compact var den bilen det var enklest å få tak i slike paneler til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Bare til Compact Tommy. Kødder du nå? Så ikke for meg at Compact var den bilen det var enklest å få tak i slike paneler til. Hehe, men det er jo bare helt konge.... Var det jeg visste... Hadde kjøpt meg en ordentlig bmw nå. Eller hva mener du Frode? Compact er vel den ultimate? Hmmmmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 genial side.. Ja ikkje sant, mye dill der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 hvordan får man åpna døra med de der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Bare til Compact Tommy. Kødder du nå? Så ikke for meg at Compact var den bilen det var enklest å få tak i slike paneler til. Hehe, men det er jo bare helt konge.... Var det jeg visste... Hadde kjøpt meg en ordentlig bmw nå. Eller hva mener du Frode? Compact er vel den ultimate? Hmmmmmmm.... Ja det synes jeg Kanskje det der var noe å ønske seg til jul.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Compact er jo kremen av E36 det. Hadde det ikke vært for at jeg hadde en jæklig jobb tidligere i år med å montere nye høyttalere i sparkeplatene og dørtrekkene hadde slike custom dørtrekk vært veldig aktuelle. Får sikkert plass til litt større elementer også der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 de til E34 så ikke spesielt pene ut.. og 3.500 kroner dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Vell nå føler jeg meg itt snytt.. Akkuratt kjøpt in 5.25 for at de passet rett inn, å så ser jeg dette.. Perfekt til min compact da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Er dette komplette dørsider eller kit du må montere på dine dørsider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Dette er jo genialt. Tenk hvor RÅ lyd man kan få i bilen med no sånt. Spekke dørene med høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå