IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Fikk endelig tak i et kamera og greide ikke å la være å slenge ut noen bilder av is`n min noen meninger ang bilen? har montert m3 speil etter at bildene ble tatt, og det blir vel solfilm på rutene foran snart, har også ferdig lakkerte lyktespoilere liggende(bare de oppe ) men er litt i tvil om de skal på. Ellers er bilen senket 50/30 m Eibach/Sachs, chippet m sportsfilter og effektanlegg, Xtec 6000k xenon ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Skikkelig pen denna, liker felgene kjempegodt..bytte? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Skikkelig pen denna, liker felgene kjempegodt..bytte? hehe Det er hjulene som gjør hele bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Strøken bil. En av de peneste e36 jeg har sett på lenge. creds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 E-36 er ikke min type bil, men denne var bare helt hærlig. Meget gjennomført . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Meget lekker, eneste minus i mitt syn er den bakfangeren som får den til å se ut som en compact.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hmmm, og da var det noe galt med Compact??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hmmm, og da var det noe galt med Compact??? smaken er som baken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Compact er jo kone bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Compact er jo kone bil ! Vel, sett kona i bilen min og du går på en smell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Meget lekker, eneste minus i mitt syn er den bakfangeren som får den til å se ut som en compact.... Bedre nå?? dette er i allefall etter min smak \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Var ikke noe å utsette på bilen Synes den så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hadde vært enda finere med M3 bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Tror dette må være en av de feteste e-36 bilene jeg har sett, denne var bare helt sykt pen, men allikavel ikke noe som skiller seg sånn sinnsykt ut i mengden liksom.. du har truffet blink der etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå