Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Meget pen! :D Hva slags angeleyes har du? Tror du skal la lyktespoilerne ligge. Så veldig bra ut uten :) Likte også felgene. De gjør nesten bilen som du sa, selv om resten er veldig stilfullt det og :wink:

Skrevet
Meget pen! :D Hva slags angeleyes har du? Tror du skal la lyktespoilerne ligge. Så veldig bra ut uten :) Likte også felgene. De gjør nesten bilen som du sa, selv om resten er veldig stilfullt det og :wink:

Takk for komplement :wink: Tror lyktesenkerne blir liggende ja! Det er FK frontlykter på bilen :wink:

Skrevet

Den så meget pen ut ja!

Bare lurer, hvor mye ga du for bilen? hadde vært greit vite hva den hadde gått, utstyr, modell osv også når du kjøpte den viss du har lyst til å svare :)

Skrevet

Hmmm... senker ikke Eibach fjærene 35/35?

Det gjør hvertfall mine.. fant det ut etter litt etterforskning på Eibach sine hjemmsider, og han jeg kjøpte de av mente også de senket 50/30 men det stemte altså ikke.

Skrevet
Hmmm... senker ikke Eibach fjærene 35/35?

Det gjør hvertfall mine.. fant det ut etter litt etterforskning på Eibach sine hjemmsider, og han jeg kjøpte de av mente også de senket 50/30 men det stemte altså ikke.

Nå sitter jeg med TUV papirene og de sier:

Hohe (mm) Vorderachse 70 mm / Hinterachse 80mm

Durchmesser (mm) Vorderachse 60 mm / Hinterachse 55mm

:roll: JA... noen andre som vil forklare :?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...