///M Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jævlig fin bil og ser veldig strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 nice! Hva måtte du ut med for å få 50/30 m Eibach/Sachs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 nice! Hva måtte du ut med for å få 50/30 m Eibach/Sachs? Stod på når jeg kjøpt`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Som jeg sa i Avatartråden din, så er dette en meget pen E36 ja.. Tramont Staria kler coupen meget bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Snadder, Snadder og Snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Meget pen! Hva slags angeleyes har du? Tror du skal la lyktespoilerne ligge. Så veldig bra ut uten Likte også felgene. De gjør nesten bilen som du sa, selv om resten er veldig stilfullt det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hadde du tatt av rutesenkeren hadde den blitt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hadde vært enda finere med M3 bakfanger. Word Ellers var bilen STRØKEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Bilen er bra den, ikke noe galt med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Meget pen! Hva slags angeleyes har du? Tror du skal la lyktespoilerne ligge. Så veldig bra ut uten Likte også felgene. De gjør nesten bilen som du sa, selv om resten er veldig stilfullt det og Takk for komplement Tror lyktesenkerne blir liggende ja! Det er FK frontlykter på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Den så meget pen ut ja! Bare lurer, hvor mye ga du for bilen? hadde vært greit vite hva den hadde gått, utstyr, modell osv også når du kjøpte den viss du har lyst til å svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hmmm... senker ikke Eibach fjærene 35/35? Det gjør hvertfall mine.. fant det ut etter litt etterforskning på Eibach sine hjemmsider, og han jeg kjøpte de av mente også de senket 50/30 men det stemte altså ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Perfekt E36! Men liker ikke sånn halv-soting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hmmm... senker ikke Eibach fjærene 35/35?Det gjør hvertfall mine.. fant det ut etter litt etterforskning på Eibach sine hjemmsider, og han jeg kjøpte de av mente også de senket 50/30 men det stemte altså ikke. Nå sitter jeg med TUV papirene og de sier: Hohe (mm) Vorderachse 70 mm / Hinterachse 80mm Durchmesser (mm) Vorderachse 60 mm / Hinterachse 55mm JA... noen andre som vil forklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Sikker på at de tallene der har noe med senkesettet ditt og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå