FTE Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Noen som kan anbefale et sett til meg? GS bildeler har et som heter FK. Noen som har erfaringer der? Må være TUV godkjent. Ellers lurer jeg litt på H&R sitt. 12900,- for kun justerbar høyde, ikke stivhet. Men de er TUV godkjente i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Noen som kan anbefale et sett til meg? GS bildeler har et som heter FK. Noen som har erfaringer der? Må være TUV godkjent. Ellers lurer jeg litt på H&R sitt. 12900,- for kun justerbar høyde, ikke stivhet. Men de er TUV godkjente i alle fall.. Eller du kan spare noen kroner, og handle H&R settet hos www.sandtler.de En komis kjøpte H&R coilover til sin Honda der. Kostet ca.8.500,- inkl frakt og norsk mva. Settet funker etter hans mening ypperlig både på vei og bane. Han kjører en 1998 Civic 1.8Vti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 jeg anbefaler H&R. har hatt det på flere biler, og har vært kjempefornøyd med det. har forøvrig kjøpt H&R til min E30 M3. nürburgring utgaven, men det er ikke tüv-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Okay. Hvordan oppfører dette settet seg? Blir vel ikke stivere desto lavere du skrur den? Har du justerbar demping? Og hvor lav kan du få bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg kjøpte H&R Cup kit til min E30M3 og det funker utmerket bra. Senker 40/20. Coilovers er for stivt og kjøre med på vanlig vei + man skal være flink og ha peiling på justering for og optimalisere et coilovers sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Kjøp deg det sette på GS FK køningsport, tuv godkjent, justere høyde og hardhet (koni innsatser), rustfritt... Funker som fan på M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå