sivert Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Lurer på om det er plass til en barnevogn (dypvogn) i en E-39 sedan??? Noen som vet noe om det???? har en bil på hånden nå som jeg har veldig lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har aldri hatt en barnevogn i min E39, men bagasjerommet er jo relativt stort i den bilen så det burde vel gå. Men som sagt så skal jeg ikke si det for sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det går fint å få barnevognen inn, men det er ikke plass til så mye mer, hvis du tenker å dra på tur med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Selvfølgelig er E39 en kjempefin familiebil og det er mer enn nok plass bare man begrenser bagasjen litt og ikke flytter rundt på hele huset bare man skal på hytta. Vi klarer oss fint med vår E46 Touring...litt praktisk pakking i bløte bagger gir plass til to voksne og to barn (12 og 2 år gamle) med tilhørende bagasje + barnevogn for 14 dager i Frankrike... Hva med en takboks hvis dere av en eller annen grunn skulle mangle plass det første året ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå